Jack and Jill

Comedie (United States of America)

Dennis Dugan

Broken Road Productions, Columbia Pictures, Happy Madison Productions

11 Noiembrie 2011

13 Ianuarie 2012

Jack ar duce o viață aproape perfectă dacă n-ar avea de suportat o excepție extrem de supărătoare, care-i cade pe cap de sărbători - sora lui geamănă - Jill. În fiecare an el trebuie să suporte o agasantă vizită de Thanksgiving a surorii sale, căreia nu-i trebuie mult ca să-i dea viața complet peste cap. Pe măsură ce vizita ei de weekend amenință să se transforme intr-o ședere de o lună, gemenii se ceartă tot mai mult, se tachinează, se atacă, cum numai gemenii știu s-o facă. Când devine tot mai clar că Jill nu mai are de gând să plece, Jack pune în aplicare mai multe scheme care speră că o vor pune pe fugă, determinând-o pe Jill să se întoarcă acolo unde îi place lui Jack s-o știe - în celălalt capăt al țării.

adrianrus

08.09.2018

Acest film se aseaza confortabil in topul celor mai proaste filme dintotdeauna. Duce lipsa de momente amuzante dar in schimb are multe momente penibile, de prost gust care m-au facut sa opresc tot pe la jumatatea filmului. Sandler, in ambele roluri are o prestatie jalnica in ciuda faptului ca e un actor bun dar buba cea mai mare e ca nu inteleg de ce a acceptat Al Pacino sa joace in aceasta mizerie de film. Stiam la ce sa ma astept avand in vedere nota 'mare' de 3.0 din 9 mii de voturi pe imdb. Nu il recomand nici celui mai mare dusman. 2/10

6 5

Alina-

08.09.2018

Mie mi s-a parut destul de slab filmul, nu cred ca merita vazut la cinema. Nu m-am asteptat la o capodopera dar am crezut ca va fi amuzant. Fazele si glumele care se vroiau a fi amuzante mi-au parut fortate. Pe Adam Sandler nu l-a prea prins rolul de femeie iar personajul lui Jack a fost cam neinteresant. Greseala cred ca a fost in scenariu si nu in jocul actorilor. Al Pacino a mai ridicat un pic filmul, chiar am ras la unele faze cu el. In mare, e un film destul de slab, nu cred ca merita mai mult de 5.

5 6

Albcami

08.09.2018