Jack the Giant Slayer

Acțiune, Aventuri, Familie, Fantasy (United States of America)

Bryan Singer

New Line Cinema, Legendary Entertainment, Original Film, Big Kid Pictures, Bad Hat Harry Productions, Warner Bros. Pictures

27 Februarie 2013

22 Martie 2013

Povestea unui război antic care este reaprins când un tânăr țăran deschide neștiutor o poartă înre lumea noastră și o rasă fioroasă de uriași. Dezlănțuiți pe Pământ pentru prima dată timp de secole, uriașii încearcă să-și redobândească tărâmul pe care l-au pierdut odată, forțând-ul pe tânărul Jack într-o bătălie pe viață și pe moarte pentru a-i opri. Luptând pentru regat,oamenii săi, și pentru dragostea unei prințese, e îi înfruntă pe războinicii de neoprit pe care el a crezut că există doar în legendă – și obține șansa de a deveni el însuși o legendă.

trailero

08.09.2018

Jack the Giant Killer spune povestea unui război vechi, care este reluat atunci când un tânăr deschide fără voia lui o poartă între lumea noastră şi a unei rase de giganţi fioroşi. Dezlănţuiţi pe pământ pentru prima dată timp de secole întregi, giganţii se luptă pentru a-şi revendica pământul pe care l-au pierdut odată, forţându-l pe tânărul Jack să lupte pentru a-i opri. Luptând pentru un regat, poporul acestuia şi pentru iubirea unei prinţese curajoase, Jack se vede pus în faţa unor luptători invincibili, care credea că există doar în legende, având şansa să devină el însuşi o legendă.

2 5

cameleonii

08.09.2018

Este interesant faptul ca Hollywood-ul apeleaza din ce in ce mai mult la povesti fabuloase ( Oz, Hansel si Gretel, Scufita rosie etc ), pe care le transforma in aventuri fantastice destinate adolescentilor si tinerilor. Si ca toate filmele adaptate dupa carti, Jack si uriasii deviaza de la povestea initiala, motiv pentru care criticii vor avea iar ceva de comentat, insa dupa parerea mea toate aceste schimbari au facut povestea mai atractiva. Anuntat ca un veritabil blockbuster inca de anul trecut, Jack the Giant Slayer a dezamagit multa lume, atat critici cat si spectatori, acest lucru datorandu-se in mare parte lansarii mult mai tarzii a filmului, decat calitatii acestuia. O surpriza pentru mine a fost tanarul actor Nicholas Hoult – laudat chiar si de critici dupa prestatia lui in Warm Bodies, care isi joaca rolul foarte bine si dezinvolt. Din pacate nu aceleasi cu cuvine pot spune despre partenera lui Eleanor Tomlinson – aceasta avand o prestatie destul de stearsa pe tot parcursul filmul. Pe langa prestatia lui Nicholas Hoult, filmul exceleaza la nivel vizual. 3D-ul este foarte bine realizat, contribuie la un impact mai mare asupra lumii imaginate de regizorul Bryan Singer, iar lupta dintre giganti si oameni este de-a dreptul spectaculoasa. Si ca in majoritatea filmelor de genul acesta, umorul este bine strecurat in poveste . Ce sa mai...filmul are toate ingredientele: actori, 3D foarte bun, efecte spectaculoase, poveste celebra pentru ca dupa vizionarea acestuia sa te declari multumit.

9 5

mikaela13

08.09.2018

Foarte interesant! A meritat vazuta varianta 3D pe deplin! Peisajul este grozav; ai parte actiune, dar si de umor, iar actorii au fost pe masura rolurilor. Recomand cu caldura filmul! Vizionare placuta:)

4 1