Jackass 3.5

Comedie, Documentar, Acțiune (United States of America)

Jeff Tremaine, Peter Hyams

Paradise F.X. Corp.

3 August 2011

20 Septembrie 2021

<div>Cascadorii și glume scandaloase ce forţează graniţele bunului gust.</div>Agenţii provocării scandaloase s-au întors! Johnny Knoxville, Bam Margera, Chris Pontius, Steve-O și restul băieţilor își reiau seria de cascadorii dureroase și farse debile ce forţează limitele bunului gust.<div>Pregătiţi-vă să fiţi șocaţi! Johnny Knoxville și gașca lui dementă se întorc în Jackass 3.5, o compilaţie făcută din 12 episoade ale infamului show și din materiale noi venite din partea acelor idioţi de care ne-am temut la început și pe care acum am ajuns să-i îndrăgim. Pline de cascadorii nemaivăzute, farse și stupizenie, aceste scheciuri episodice includ demenţe precum întâlnirea foarte personală a lui Steve-O cu o ţestoasă agresivă, Chris Pontius și incredibila sa ciocănitoare, o excursie cu racheta până pe Uranus alături de Bam Margera și o farsă reușită care i s-a făcut, de data asta, chiar lui Johnny Knoxville.</div>

Firmy

08.09.2018

Nu cred ca este vreun film care sa depaseasca toate tiparele unui film de comedie cum este acesta ... Bravo si la mai multe!

0 0

10_nut

08.09.2018

Mie cel mai mult mia placut la baieti astia ca fac haz de necaz .FOARTE FAIN comedie super fain. NOTA MEA 10

0 0

highlander

08.09.2018

trebuie sa ai mare curaj să te uiţi la un astfel de film (cu toate astea, am văzut toate părţile), de data asta filmările se petrec în centrul Londrei, care se vrea cu tot dinadinsul o altă colecţie a tâmpeniilor ieşite din comun pe care le-a visat fiecare membru din această trupă neobişnuită şi le-au pus în aplicaţie vreme de un an de zile, indiferent cât pot suporta fizic, suferi un şoc sau o lovitură făcută fără să clipească prea mult , citez "cascada" respectivă. Dincolo de toate criticile, să fim seriosi, e un film dintr-o categorie aparte, alţii nu au avut curajul să pună în practică nebunii ca astea, pe care până la urmă le vor plăti foarte scump, se vor pensiona anticipat de boală. Faza cu ciocănitoare este cea mai originală din toate !!!

8 4