James and the Giant Peach

Muzică, Aventuri, Animaţie, Familie (United States of America)

Henry Selick

Allied Filmmakers, Walt Disney Pictures

12 Aprilie 1996

21 Ianuarie 2021

<p>James este un baiat englez care a ramas orfan la numai 9 ani si a fost nevoit sa locuiasca cu matusile sale malefice, Spiker si Sponge. Visul lui James este sa ajunga la New York, un oras in care toate dorintele se tranforma in realitate, dupa cum isi aminteste ca i-a povestit tatal sau. Dar norocul lui James ii surade atunci cand il intalneste pe un batran care ii da cateva obiecte fermecate. Cu ajutorul lor, baiatul creste in curte o piersica uriasa ce-i va indeplini dorinta. Odata ce a crescut, James se apropie de piersica, care se deschide, iar baiatul urca in ea si face cunostinta cu noii sai prieteni, niste insecte uriase. Impreuna cu ele el porneste spre New York, intr-o lunga calatorie prin aer si pe mare.</p><p> Ei ajung pe skyscraperul Empire State, dupa ce trec prin numeroase aventuri. Intampinati ca eroi pe cealalta parte a oceanului, prietenii sai bizari vor reusi sa scape cu ajutorul oamenilor loculuisi de maleficele Spiker si Sponge. Odata stabiliti in Central Park, James si prietenii lui povestesc tuturor trecatorilor, toate aventurile lor.</p>

silviutzaaa

08.09.2018

interesant filmul:X..frumos desenat...actiune buna...final fericit:X

2 3

memodanuta

08.09.2018

are ceva aventura,ceva suspans,cate putin din fiecare.dar copiilor le-a placut

3 3

Apolodor

08.09.2018

Trebuie să recunosc că nu aveam aşteptări prea mari de la film. Cele câteva imagini pe care le văzusem mi se păruseră cam ciudate, iar povestea nu părea prea deosebită. Cu atât mai mult am fost plăcut impresionat după ce l-am văzut. Tocmai stranietatea poveştii e cea care a rezonat cel mai tare cu simţul meu estetic. N-o să vedeţi prea des în animaţiile sau filmele de tip Disney un băieţel care să culeagă cu grijă un păianjen mare şi urât, să-l numească prietenul lui şi să-l apere de oamenii care vor să-l stâlcească. Povestea e frumoasă, deşi întunecată, trimiţând cu gândul la Lemony Snicket, inclusiv prin decorurile voit teatrale. Descoperim că putem găsi prieteni acolo unde ne aşteptăm mai puţin, iar oamenii (sau gângăniile) îşi arată adevărata calitate de-abia în momente de criză. Totul condimentat cu muzică bună (nominalizată la Oscar) şi voci celebre bine alese. Pentru copiii de toate vârstele.

2 1