Crimă, Mister

Lea Thompson

Ethlie Ann Vare

RHI, Alpine Medien Productions, Larry Levinson Productions

4 Martie 2006

4 Decembrie 2020

Cathy investighează moartea unui miliardar american Melville Horning, șef (CEO) al unei companii gigantice americane, și află că cel mai suspect persona responsabil de această crimă este un fost agent al Agenției Centrale de Securitate Americane, CSA, rol jucat în film de Dorian Harewood. Corpul lui Melville Horning a fost găsit plutind lîngă iahtul său de lux, iar păzitorul său plătit, Jim Monroe, este găsit ,beat' pe un colac de salvare și este imediat dat afară de companie pentru incompetență. Între timp toți ceilalți din conducerea companiei fug să-și scape pielea și părăsesc trupul șefului lor care este luat de curent; trupul este găsit doar câteva zile mai tîrziu pe plajă și anunțul oficial este că miliardarul ar fi avut un accident tragic. Apare însă primul paradox: cum se face că miliardarul Horning a apărut la televizor live Duminică seara când Jim l-a văzut mort Sîmbăta precedentă ? Astfel, cu miliardarul fiind oficial în viață pînă Luni, Cathy Davis are un caz suspect de omucidere de investigat. De aici se dezvăluie o întreagă acțiune de mister și aventură cu deducții logice dintr-o serie de fapte care duc la concluzii cu totul surprinzătoare la ce i s-a întâmplat miliardarului Horning.

Bci2

08.09.2018

Poate unul dintre cele mai reușite episoade din Filmele TV cu Jane Doe din genul de mister. Cel omorât este însă un miliardar binecunoscut, șeful unei companii internaționale care vinde mâncare contaminată în lumea treia. Data omorârii lui de către un ucigaș necunoscut pune un mare semn de întrebare pentru că el a apărut la TV în carne și oase cu o zi după ce s-a raportat oficial găsirea trupului lui pe o plajă, adus de apă de lîngă iahtul lui de lux. O detectivă Cathy începe să investigheze acest caz foarte curios și vedem toată gama specifică filmelor cu detectivi, plină de mister, însă fără acțiuni spectaculoase din genul de Mission Impossible. A fost produs ca un film TV pentru vizionarea în familie însă se pare că a reușit peste limitele așteptate dată fiind alegerea unei teme de actualitate, precum și paradoxul din film în stil de Sherlock Holmes, însă cu o detectivă în loc de un detectiv. Celor cărora le place acest gen va fi desigur o delectare poate nu la nivelul unui film cu Sherlock Holmes, dar aducând ceva nou și cu totul surprinzător din lumea care ne înconjoară, însă cu aspecte de mister și ascunse pe care desigur că nu le vedem în fiecare zi. Punerea în scenă și regizarea filmului sunt reușite și este surprinzător că nu este reluat la TV. Poate cu o distribuție îmbogățită, și cu o regie cu mai mult suspense și mai multă acțiune ar face ravagii la cutia de bilete.

1 5