Jane Eyre

Dramă, Romantic (United Kingdom, United States of America)

Cary Fukunaga

BBC Films, Ruby Films, Focus Features, Lipsync Productions

11 Martie 2011

3 Decembrie 2020

<div align="justify"><br />  Adaptare a romanului clasic cu acelasi titlu din anul 1847 al scriitoarei Charlotte Bronte, drama romantica "Jane Eyre" o are in centrul actiunii pe tanara si nefericita Jane, care este angajata in functia de guvernanta de catre bogatul si glacialul gentleman Edward Rochester si se stabileste la izolatul si sumbrul conac Thornfield House. Dupa o copilarie dramatica, in cursul careia a fost victima abuzurilor matusii si verisorului sau si a petrecut o perioada de timp la orfelinat dupa moartea ambilor parinti, Jane Eyre spera sa-si fi gasit in sfarsit linistea in casa domnului Rochester, cu atat mai mult cu cat a dezvoltat treptat o relatie de afectiune sincera cu acesta. Chiar in momentul in care intre stapanul casei si guvernanta se infiripa o frumoasa poveste de dragoste si cei doi sunt pregatiti sa paseasca impreuna spre altar, Jane Eyre afla un secret teribil din trecutul lui Edward Rochester si intelege ca nu se poate casatori cu alesul inimii ei din punct de vedere legal si moral. Plecand de la Thornfield House si angajandu-se la o alta familie, Jane se intoarce in casa barbatului pe care il iubeste dupa ce un incendiu care a mistuit conacul a schimbat radical datele problemei.<br /></div>

Sayre83

08.09.2018

În momentul în care te hazardezi să realizezi un film bazat pe un roman clasic, de o asemenea frumuseţe cum este Jane Eyre, trebuie să fi conştient că munca ta trebuie să fie ireproşabilă: de la actorii pe care îi selectezi, costumele care se creează, coloana sonoră pe care o alegi sau creezi şi până la scenariul pe care îl adaptezi. Totul trebuie să fie impecabil! Astfel încât, atunci când cei ca mine, cu satisfacţia enormă de a fi citit povestea originală, se înfăţişează să-ţi privească opera, să rămână fără critică. Acestea fiind zise/scrise, îl felicit pe Cary Fukunaga (despre care aveam o opinie favorabilă şi până la vizionarea acestei pelicule) pt. realizarea sa. Actorii sunt superb aleşi, ambii cu talente remarcabile şi ambii cu o dedicaţie vizibilă pt. profesia aleasă. Costumele sunt f frumoase, dar coloana sonoră este sublimă. Îmi plec capul în faţa maestrului Dario Marianelli şi a colaboratorilor săi! Iar în ceea ce priveşte scenariul, în opinia mea, a fost adaptat de o persoană care a înţeles cu adevărat mesajul transmis de către Charlotte Brontë. Pt. cei care apreciază acest gen de filme / romane, Jane Eyre a lui Cary Fukunaga, este un „must see”!

4 1

Budy

08.09.2018

O adaptare destul de reusita a romanului. O poveste in care drama este dusa la extrem in unele momente. Acting surprinzator de bun. Merita vazut.

2 2

Mony_Brit

08.09.2018

Adaptarea romanului Jane Eyre este facuta foarte bine . Eu am fost surprinsa de-a lungul filmului de costumele create , ambianta aceea , peisajele .. Totul mi s-a parut de-a dreptul minunat , avand in vedere ca acum , in 2011 , filmele sunt facute altfel , decat pe vremuri , calitatea difera , in fine , ceea ce vreau sa spun este ca acesta chiar a parut credibil , ca si cum ai trai acolo .. Este un pjc ciudat , avand in vedere ca povestea initiala este cuprinsa in film si incepe cu momentul in care deja Jane era la John Reeves , dar este incadrata foarte bine .. Ce sa spun , actorii au jucat foarte bine .. Coloana sonora superba .. Nu este o pierdere de timp vizionarea , va asigur .

0 0