Acțiune, Dramă, Western (United States of America)

Gavin O'Connor, Clyde Geronimi, Wilfred Jackson, Hamilton Luske

Anthony Tambakis

1821 Pictures, Handsomecharlie Films, Scott Pictures, Straight Up Films, Unanimous Pictures

31 Decembrie 2015

26 Februarie 2016

<p>Jane Hammond și-a creat o viață pe câmpiile aspre din vest, alături de soțul ei, Bill "Ham" Hammond, și fetița lor. Când Ham ajunge acasă ciuruit de gloanțe după o confruntare cu necruțătorul John Bishop și banda sa, ea știe că nelegiuiții nu se vor opri decât după ce i-au ucis familia. Disperată, Jane îi cere ajutorul lui Dan Frost, un bărbat din trecutul ei. Bântuită de amintiri, trecutul lui Jane se întâlnește cu prezentul într-o bătălie asiduă pentru supraviețuire.</p>

Dragos_87

08.09.2018

Sa fiu sincer,mai mult m-am uitat la filmul asta pentru Natalie Portman.Asta e genul ala de film de la care tot astepti sa se intample ceva dar in zadar.Intr-un tarziu e o mica actiune de vreo 5 minute si atat.Cu greu am digerat acest film,credeam ca o sa vad ceva mai palpitant si care sa fie dinamic,dar nu e asa.E foarte lalait scenariul incat trebuie sa-ti faci curaj sa te uiti pana la capat,e foarte mult tras de par.Recomand in lipsa de altceva!

0 0

08.09.2018

Un film care la prima vedere ar trebuii sa fie ceva cat de cat deosebit avand in vedere numele implicate in realizarea acestuia. Insa din pacate lucrurile nu stau deloc asa iar Jane Got a Gun este doar o pelicula banala care nu-ti transmite foarte multe. Un film sec din toate privintele, fara poveste, fara interpretarii iar regia nu isi asuma nici un risc. Nimeni si nimic nu iese in evidenta. Cele putin peste 90 de minute trec destul de greu. Actiunea lipseste cu desavarsire in prima ora si doar in ultimele momente se intampla cateva lucruri. Astfel este destul de plictisitor si lipsit de intesitate. Jane Got a Gun m-a dezamagit putin, imi doream ceva mai ok, credeam ca va fi ceva mai ok. Ii acord nota 5 si nici nu pot sa il recomand.

1 1