Bijuterii (1992)

Jewels

18 Octombrie 1992

31 Martie 2020

<p align="left">In regia lui Roger Young, romanul - saga , scris de Danielle Steel este povestea eroinei principale, Sarah Thompson, o americanca aflata in vizita in Anglia, care se casatoreste cu ducele William Whilfield. Se stabilesc in castelul acestuia din Franta si isi intemeiaza o familie, plina fe fericire, dragoste si succes. Insa al doilea razboi mondial le intrerupe fericirea si le schimba viitorul.Cand William se înrolează în trupele aliate, iar Sarah se luptă să supravieţuiască alături de copiii ei, Sarah şi familia ei cumpără bijuterii de la cei care le vindeau pentru a face rost de bani.  Dupa sfarsitul razboiului ei traiesc si supravietuiesc cu greu incercand sa se ajute cu nestematele(bijuteriile familiei) reusind sa restabileasca situatia economica a familiei, afacerea ei se dezvoltă şi ajunge să aibă foarte mare succes. Dupa moartea sotului ei , Sarah incearca din rasputeri sa-si faca copii sa inteleaga si sa nu distruga averea familiei reusind initial sa nasca un conflict de interese intre generatii.</p>

15.03.2009

Celebrul roman al scriitoarei Danielle Steel este ecranizat cu succes in interpretarea unor actori de exceptie! Tanara Sarah Thompson Whitfield (Annette O" Toole) se transforma in timp datorita timpului si greutatilor prin care trece din tanara, naiva si dulcea turista, venita in Anglia unde cunoaste marea iubire alaturi de sotul si copii ei, intr-o femeie puternica, plina de succes ce trebuie sa faca fata singura (sotul moare) supravietuirii familiei dar mai ales sa reuseasca in "lupa"cu copii ei acum mari si care nasc tot felul de conflicte de interese!

4 0

15.08.2014

o poveste frumoasa in genul lui stel; nu regret deloc ca am vazut-o, romantism, aventura, lectii de viata; ii multumesc d-nei Doina cea fara de care nu as fi putut vedea filmul.