Ender's Game

SF, Acțiune, Aventuri (United States of America)

Gavin Hood

Digital Domain, Summit Entertainment, Odd Lot Entertainment, Chartoff Productions, Taleswapper, K/O Paper Products

23 Octombrie 2013

1 Noiembrie 2013

<p>În viitorul apropiat, o rasă ostilă de extratereştri The Formics atacă Pământul. Dacă Forţele Flotei Internaţionale conduse de comandantul Mazer Rackham, nu ar fi acţionat prompt, totul ar fi fost pierdut. Gândindu-se că va avea loc un nou atac, colonelul Graff şi Academia Militară Internaţională caută printre cei mai buni copii să găsească şi să pregătească un nou Mazer. Ender Wiggin, un băiat timid, dar un tactician extraordinar, este retras de la şcoala sa pentru a se alătura elitei.</p><p>Ajungând la „Şcoala de Război”, Ender învaţă rapid şi cu uşurinţă dificile jocuri de luptă, ieşind în evidenţă şi câştigă respectul colegilor. Ender este la puţin timp dup ce s-a alăturat "Şcolii de război" este luat în vizor de Graff ca viitoarea speranţă militară a Pământului şi este promovat către Şcoala de Comandanţi. Aici este antrenat de Mazer Rickham, pentru a-i conduce pe soldaţi într-o bătălie care va hotărî soarta Pământului şi va salva rasa umană.</p>

equilibrium

08.09.2018

Am vazut trailerul si pare destul de reusit.Laudabil ca s-a realizat intr-un final, dupa ce se tot screm de prin 2008 sa-l ecranizeze.Asa ca recomand deocamdata cartea lui Card (dar si celalalte romane din saga lui Ender)

4 18

scofield91

08.09.2018

Ender’s Game reprezintă un pas modest, dar sigur, pentru a crea din universul lui Ender o nouă franciză lungă și de succes în cinematografia Hollywoodiană contemporană! Este un film căruia i-a lipsit acea tentă de “darkness” pentru a deveni o referință a genului, dar care poate constitui o piatră de temelie pentru o nou generație de eroi.

4 7

cameleonii

08.09.2018

Avand in vedere bugetul impresionant de care a beneficiat (110 milioane$), filmul nu duce lipsa de cadre spectaculoase care sa-ti taie respiratia,insa mult prea putine pentru ceea ce putea oferi. Singurele care impresioneaza cu adevarat sunt cele filmate in spatiu din afara bazei de pregatire a soldatilor, precum si cele surprinse in timpul antrenamentului copiilor, atunci cand gravitatia nu exista.In rest, efectele speciale sunt folosite in mod haotic. Bataliile care se deruleaza pe ecranul cinematografului sunt de cele mai multe ori de neinteles, iar in majoritatea razboaielor dintre cele doua specii, navele de razboi sunt atat de numeroase incat tot ceea ce se poate vedea pe ecran sunt doar cateva puncte portocalii, rosii si negre, care se deplaseaza pe unde apuca, si numeroase lasere albastre care pornesc de peste tot si lovesc cam tot ceea ce prind in cale. Lipsa imaginatiei regizorului este extrem de vizibila prin felul in care filmul isi pregateste terenul pentru razboiul final exact in acelasi mod in care si The Hunger Games isi pregateste spectatorul pentru batalia finala, dar cu multe elemente importante in minus. Desi are parte de o distributie impresionanta, cu actori ca Viola Davis, Harrison Ford si Ben Kingsley, Ender’s Game nu puncteaza deloc la capitolul interpretari, acestea fiind cel mult acceptabile. Pustiul Asa Butterfield, care ar trebui sa devina idolul milioanelor de fani ai romanului, nu face nimic altceva decat sa-si miste mainile in stanga si in dreapta, utilizand o tehnologie de mult invechita in filmele si serialele americane, si sa-si spuna replicile intr-un mod prea putin credibil. Nota 6!

9 7