Joe

Dramă (United States of America)

David Gordon Green

Rough House Pictures, Worldview Entertainment, Dreambridge Films, Muskat Filmed Properties

11 Aprilie 2014

25 Iunie 2021

<p>Joe e un fost condamnat, ursuz, care încearcă să ducă o viaţă după litera legii într-o zonă împădurită din Texas, unde lucrează ca tăietor de lemne. Dacă ziua el munceşte pe brânci, nopţile îşi îneacă amarul în alcool, până uită de sine. Când în viaţa lui apare un băiat de 15 ani care încearcă să-şi susţină financiar familia nevoiaşă, Joe vede şansa de a-şi plăti păcatele din trecut. Însă drumul spre mântuire nu e atât de lin...</p>

FilmReviewer

08.09.2018

În sfârșit Nicolas Cage joacă într-un film de calitate și demonstrează că este un actor de primă clasă. În Joe, el ne învață o lecție despre greutățile vieții și despre puterea de care trebuie să dai dovadă pentru a le depăși... Tânărul Tye Sheridan joacă rolul unui băiat a cărui familie și copilărie sunt zdruncinate de tatăl său alcoolic. Când îl întâlnește pe Joe, află că nu trebuie să lași pe nimeni și nimic să te calce în picioare. Ambii actori interpretează foarte bine personajele, iar atmosfera din acea zonă uitată de lume, la marginea unei păduri, este redată minunat. După vizionarea filmului, nu mai am dubii cât de bun este un câine la casa omului...

7 4

mihaelatb

08.09.2018

Intr-adevar, Nicolas Cage se intoarce. Caci rolul din Joe, este o revenire la rolurile ce l-au consacrat. Joe este un om care a avut nesansa. Nesansa de a nu fi pe placul unui baiat de aceeasi varsta, dar nu de aceeasi pozitie sociala.’ Si de aici a inceput totul: penitenciar, colegii de puscarie care nu-l lasa sa scape de trecut. Este prezentata o lume, obscura in care tatal alcoholic si-a violat, probabil fica, ramasa muta de la “eveniment. Care omoara pentru cativa bani si o sticla de bautura. O lume a marginalizatilor, in care si daca vrei sa uiti si sa o iei de la capat, nu esti lasat. Caci politistii te hartuiesc pentru ca vor sa te stie inapoi. Un film sumbru, deprimant, despre o lume in care nu poti sa traiesti, iar Cage joaca altceva decat Trespass sau Season of the Witch.

7 3

iuly1177

08.09.2018