Thriller, Acțiune, Crimă (United States of America)

Chad Stahelski

Derek Kolstad

Thunder Road Pictures, 87Eleven, Lionsgate

8 Februarie 2017

11 Mai 2021

Common va fi antagonistul principal al filmului, capul securității unei organizații mafiote condusă de o femeie. Alături de Keanu Reeves, va reveni în sequel și Ian McShane, drept Wilson, proprietarul Hotelului Continental, cel care oferă cu discreție ajutor comunității asasinilor.

Gabriel_Ionut

08.09.2018

Nu mi-a placut la fel de mult ca primul,dar e o continuare suficient de buna incat sa te tina cu ochii pe ecran timp de 2 ore pline de adrenalina.Actiunea din film este spectaculoasa iar Keanu Reeves s-a nascut pentru rolul lui John.Totusi,in unele momente filmul a mers prea departe iar asta i-a daunat.Acel realism din prima parte s-a risipit in favoarea catorva scene ce se voiau memorabile,insa au fost doar exagerate.Astept cu interes un John Wick 3 insa nu cred ca va mai putea vreun sequel sa egaleze farmecul originalului.8/10 !

1 1

Detox

08.09.2018

Nu e un film de revazut de nu stiu cate ori dar nici nu e un film de trecut cu vederea. E o experienta sa il vezi mai ales in cinematograf. Nota 8.

1 3

08.09.2018

In mare parte aceasta continuare este in nota primului film, cateva lucruri fiind imbunatatie insa altele suferind mici greseli. Filmul este super distractiv, bine ritmat, plin de adrenalina si actiune iar aceste detalii bine puse la punct scuza in mare masura faptul ca filmul exagereaza foarte mult si la un moment dat chiar devine hilar. Momentele de actiune sunt aceleasi cu care ne-am obisnuit in primul film. Foarte atent coordonate, extrem de intense si chiar au fost pe placul meu. Keanu Reeves face o treaba excelenta in aceste momente atat de dinamice, am ramas foarte impresionat de modul in care acesta si-a executat cascadoriile... chiar el executa toate acele miscari sofisticate si pare atat de natural in tot acel timp. Mi-a placut faptul ca povestea generala a fost usor dezvoltata, cu cateva ideii noi aduse acestei lumi underground a asasinilor. In schimb actiunea propriu-zisa sufera putin datorita decizilor nu tocmai cele mai inspirate luate de catre scenaristi. Distributia filmului este ok, foarte ok in opinia mea. Fata de primul film sunt adaugate nume importante, sonore precum Franco Nero, Laurence Fishburne sau rapper-ul Common, unul dintre preferatii mei si mereu sunt entuziasmat cand il regasesc pe acesta intr-un film. Filmul are un nivel vizual foarte ridicat si incanta din acest punct de vedere in fiecare minut si nu neaparat datorita scenelor de actiune. Regizorul jongleaza foarte bine cu culorile si cu decorurile bine alese. Cetatea Eterna iese in evidenta desigur cu arhitectura unica insa aici se incearca ceva putin mai diferit cu ajutorul unui joc de lumini si a unui spectacol muzical diferit. New York-ul iese si el in evidenta desigur. John Wick: Chapter II este un film de actiune foarte bun care isi atinge scopul precis, acela de a fi o productie foarte distractiva care sa-ti ofere doua ore pline de relaxare. Minusurile evidente ale acestei pelicule sunt regasite in firul narativ si faptul ca este supra-exagerat si nu tine cont de detaliile mici. Nici personajul central nu evolueaza foarte mult insa ca o scuza destul de buna totusi, actiunea in acest film este reluata aproape imediat de unde sa terminat prima parte. Eu ii acord 7, aceasi nota a primit-o si prima parte. V-a fi si o a treia continuare pe care cu siguranta o voi vedea. Chiar sunt curios sa vad ce se v-a intampla pentru ca deznodamantul aici a fost unul chiar interesant.

5 2