Crimă, Aventuri, Acțiune, Comedie, Thriller (United Kingdom, Hong Kong, China)

Oliver Parker

William Davies

Universal Pictures

15 Septembrie 2011

23 Septembrie 2011

Dupa ce in urma cu 5 ani a ratat o misiune importanta in Mozambic, agentul secret Johnny English s-a simtit atat de rusinat incat a decis sa se autoizoleze intr-o pestera din Tibet pana in momentul in care superiorii lui ierarhici din MI 7 vor fi dispusi sa ii treaca cu vederea stangacia si sa il recheme in Anglia pentru a-i incredinta o noua sarcina. Contactat de catre staretul unei manastiri din vecinatate, englezul care obisnuieste sa intre in bucluc ori de cate ori ar trebui sa isi demonstreze calitatile de spion de top aflat in slujba reginei Elisabeta a II-a a Marii Britanii este instruit in domeniul artelor martiale si trimis la Londra pentru a-si spala reputatia. Intrucat se apropie o conferinta la care sunt asteptati sa participe liderii politici ai celor mai de seama state din lume, iar sefii de la MI 7 detin informatii ca un grup de asasini profesionisti intentioneaza sa il ucida pe primul-ministru al Chinei, veteranul Johnny English este considerat persoana potrivita pentru a dejuca planurile criminalilor si pentru a salva onoarea serviciilor secrete engleze. Echipat cu dispozitive high-tech de ultima generatie si recurgand la metodele neortodoxe care l-au consacrat, Johnny English dezvaluie o conspiratie in care sunt implicati mai multi politicieni de varf.

Hopeless2014

08.09.2018

Acest matematician, caci cand ai la baza o profesie de genul acesta, atunci faci si filme bune ... joaca foarte bine. A avut roluri frumoase. Insa in J.E.R. nu prea inteleg eu de ce a ales sa intruchipeze la inceputul filmului acel 'om al padurii' - caci cu atata pilozitate faciala parca infioara omul. Dar spre finalul filmului, personajul FICTIV se schimba si da dovada de generozitate, multumire si pocainta si devine RAFINAT si porneste in cucerirea WESTULUI ...

5 10

mu_zz_i

08.09.2018

Tocmai ce l-am văzut aseară la avanpremieră. M-am dus oarecum cu reticenţă la el cu teama de a nu vedea un alt film slab la o altă continuare cu un actor care totuşi a început să îmbătrânească. Nu trebuia... să mă duc cu rezerve. Filmul pur şi simplu a făcut ca sala să explodeze în hohote de râs şi nu odată ci de mai multe ori. Are foarte multe momente amuzante, atât de multe încât şi dacă-l vezi de două ori nu le ţi minte. Sunt într-adevăr şi momente forţate, exagerate şi chiar clişeice însă dl. Bean iese foarte frumos şi haios din ele, nu ai cum să nu te bufnească râsul la strâmbăturiile lui. Povestea în sine nu e chiar impresionantă dar felul cum decurg evenimente pur şi simplu te face să te îngraşi de atâta râs. Recomand cu căldură. Până acum este cea mai amuzantă comedie din acest an, de departe. Şi încă ceva: de acum înainte o să mă uit cu puţină teamă la baborniţe (ştiţi voi: baba şi mitraliera). O să vedeţi de ce după ce terminaţi de savurat filmul. Nota 9.

6 9

cristipk

08.09.2018

Tocmai ce am venit de la cinema,pot spune ca e o gura de aer proaspat adus in zona comediei prin acest film,care mie personal mi-a placut foarte mult.Are o actiune cursiva si cateodata izbugnesti in hohote de ras cand sunt scene haioase.In principiu este un film bun care te tine captiv 101 minute si te face sa mai vrei din el . Nota 9!

4 6