Jolene

Dramă, Romantic (United States of America)

Dan Ireland, Todd Phillips

Next Turn Productions

13 Iunie 2008

27 Noiembrie 2020

<p>Bazat pe scurta povestire Jolene: A Life scrisă de E.L. Doctorow, filmul o are în centru pe Jolene, o roșcată rătăcitoare, care nu poate numi un loc "acasă" pentru prea mult timp. Crescută de mai multe familii adoptive, tânăra se căsătorește la frageda vârstă de 15 ani pentru a evada în speranța că își va clădi un cămin plin de iubire și fericire. Din păcate, o decizie greșită pe care o ia rezultă într-o catastrofă și Jolene ajunge timp de un an internată într-o instituție pentru femei tinere. După un an de coșmar, în care a avut o aventură cu unul dintre paznici, a reușit să evadeze și pornește într-un lung drum spre libertate și regăsire. Anii ce urmează o găsesc rătăcind prin întreaga America, implicată într-o serie de relații, confruntată cu câteva aventuri și ghinioane, toate în căutarea vieții pe care o visează. </p>

ghebala

08.09.2018

O fetita de 15 se casatoreste. filmul prezinta experienta ei pina la primul copil. Sunt extrem de interesante opiniile ei vis-a-vis de sentimentele ei, de-a lungul a 4 casatorii. O buna lectie pentru fetele care doresc sa acceada pe treapta cea mai inalta a societatii prin casatorie. Pacat ca filmul se incheie foarte abrupt, parca totul ramine intr-un suspans inexplicabil!. Mie personal mi-a placut mosul in care si-a dus la bun sfirsit rolul Jessica Chastain(Jolene), promite.Pacat ca lipseste parte autobiografica a ei. Merita vazut!

0 0

alex_il_fenomeno

08.09.2018

nu credeam sa fie un film asa de emotionant, o poveste atat de dramatica si de trista pe tot parcursul ei, unde a contat enorm si prestatia tinerei Jessica Chastain, facand unul dintre cele mai interesante roluri ale sale. un film pentru orice gust care merita urmarit cu mare placere cel putin o data, fiind imposibil sa dezamageasca

0 5

Oanna.Cristina21

08.09.2018

Extraordinar !!! Un film de nota 10 *** ! m-a captat atat de mult de la bun inceput. Este incredibil cum o fata de 15 ani isi face viata singura si trece prin atatea greutati. Cunoaste atatia barbati cu care are are aventuri si relatii, care pana la final sfarseste sa ramana singura ! Merita vazut de o mie de ori !!! Il recomand cu mare drag.

0 0