Journey 2: The Mysterious Island

Aventuri, Acțiune, SF (United States of America)

Brad Peyton

Walden Media, New Line Cinema, Contrafilm

19 Ianuarie 2012

10 Februarie 2012

<p>Continuare a filmului de succes lansat în 2008, Journey 2 îl găsește pe tânărul aventurier Sean într-o nouă călătorie. După ce primește un mesaj codat de pe o insulă misterioasă cu vulcani periculoși și forme ciudate de viață, băiatul este determinat să se avânte într-o nouă misiune periculoasă. Nereușind să-l oprească, tatăl său vitreg i se alătură, iar împreună cu un pilot de elicopter și frumoasa lui fiică, pornesc în căutarea insulei. Odată ajunși pe tărâmul misterios, cei patru trebuie să îl salveze pe singurul localnic al ținutului, înainte ca un seism puternic să scufunde  întreaga insulă, cu toate comorile ei.</p><p> </p>

Matei.Anita

08.09.2018

nu inteleg cum poti pune la un loc vanessa hudgens si the rock(fata neavand idee de actorie,iar el abia potrivindu-se in fast and furious five unde credeam cami joaca ochii feste)

1 14

ioanlaslo

08.09.2018

Relaxant, profita din plin de tehnologia 3D, dar nu e recomnadabil daca doriti ceva serios. Se vrea un film de aventuri care sa aduca in prim plan cateva din scrierile clasice despre insulele misterioase. Cade intr-o "intamplare subtirica" fara prea multe idei. Dwayne Johnson subtire ca totdeauna. Michael Caine e cel care mai salveaza ceva, bunicul interpretat de el fiind haios rau de tot. Am fost cu clasa mea la cinema si pustilor le-a placut, deci e recomandabil daca doriti sa va scoateti odoarele intr-o dupa-amiaza la film!

10 6

diona_sneezy

08.09.2018

Dwayne J face un rol potrivit filmului :) adica ii tine locul lui Brendan Fraser destul de bine. Recunosc ca mi-ar fi placut sa-l vad pe cel din urma in film, m-am obisnuit cu mimica lui de nota 10 in filme precum Mumia sau Calatorie in centrul pamantului unde razi numai de fatza lui :) dar si The Rock keeps up the good work, Daca v-a placut Zana maseluta cu Dwayne J v-a amuzat si v-a facut placere sa-l vizionati atunci aceasi reactie o s-o aveti si la Insula Misterioasa. Este un film de familie unde copiii pana in 13 ani se vor simti bine si probabil vor fi entuziasmati , dar cam asta ar fi varsta maxima :). Adultii mai copilarosi la fel nu vor regreta sa-l vada. SF e cam mult spus sincer, Fantezie se potriveste mult mai bine, "Fantezie", "Aventuri", "Familie", cuvinte cheie care descriu filmul, si pt categoria asta merita un 9. Efectele 3D aproape ca sunt inexistente :)

0 0