Joy

Dramă, Comedie (United States of America)

David O. Russell

TSG Entertainment, Davis Entertainment, Annapurna Pictures, Fox 2000 Pictures

24 Decembrie 2015

8 Ianuarie 2016

<div><br /></div>Povestea unei mame singure cu 3 copii, care reuşeşte să se îmbogăţească de pe urma unei idei. Inspirat de viaţa lui Joy Mangano, inventatoarea ustensilei casnice Miracle Mop, care a adus-o în poziţia de a fi o femeie independentă financiar.

Dragos_87

08.09.2018

Am cateva retusuri de facut in special cadrele care sunt statice in cateva momente cheie,o poveste inspirata din fapte reale care mi-a placut pot spune si ideea de a crea lucruri care sa revolutioneze lumea...am vazut un Robert De Niro neobosit care joaca in stilul caracteristic,mi a placut machiajul dar mai ales ideea de a nu te lasa doborat indiferent de circumstante dar totusi a te si obisnui cu ele atunci cand trebuie,nu stiu daca ar castiga Oscarul,poate ca un premiu ar merita dar nu cred ca acesta ar fi oscarul,e prea mult spus dar nici filmul nu e rau,il recomand cu placere!

0 1

dreidrei

08.09.2018

Un film reusit,are la baza o poveste adevarata impresionanta iar Jennifer Lawrence face tot filmul,nota 8!

1 1

cezarica98

08.09.2018

Un film biografic, un film despre inovatie, familie, simplitate, incredere, despre puterea interioara si ambitie. O femeie speciala, inventatoarea mopului minune, devenita peste noapte femeie de afaceri, milionara si fondatoarea unui imperiu de afaceri de succes. Inca din adolescenta, Joy a inventat "ajutoare pentru femei" in gospodarie, a continuat sa viseze spre succes, chiar daca era mama singura cu trei copii, gasandu-si mereu puterea interioara si ambitia in rezolvarea tuturor problemelor pe care le intampina intr-o familie haotica, tragand dupa ea membrii familiei pe care ea nu i-a ales, i-au fost dati si musai trebuie sa ii tina aproape. Loviturile pe care le primeste o fac mai puternica, nu se lasa invinsa, din contra problemele o intaresc, iesind din orice problema cu capul sus. Un film despre nereusite si reusite, un film usor, dragut, merita vizionat.

2 1