Comedie, Muzică (United States of America)

Todd Graff, Jim Drake

Todd Graff

O.N.C. Entertainment, Alcon Entertainment, Farrell Paura Productions, Gospel Truth Pictures

13 Ianuarie 2012

22 Ianuarie 2021

După decesul dirijorului unui cor gospel dintr-un orăşel din Georgia, membrii Consiliului Director o desemnează pe ambiţioasa şi încăpăţânata Vi Rose Hill drept succesoare a acestuia, spre necazul văduvei G.G. Sparrow care este de părere că postul respectiv i s-ar fi cuvenit de drept. Mamă a doi adolescenţi pe care îi creşte mai mult singură fiindcă soţul ei este cadru militar şi lipseşte de acasă în cea mai mare parte a timpului, Vi Rose preia controlul asupra corului în care cântă şi fiica ei Olivia şi care riscă să fie desfiinţat din pricina problemelor financiare şi a faptului că nu reuşeşte în niciun an să câştige un concurs naţional. Dornică să menţină grupul muzical pe linia de plutire în ciuda tăierilor de buget şi să îl conducă spre victorie în competiţia anuală "Joyful Noise" din Los Angeles, Vi Rose Hill este forţată să lase deoparte divergenţele de opinie pe care le are cu G.G. Sparrow şi să colaboreze cu rivala pentru a optimiza performanţele interpreţilor. Cele două femei mature sunt ajutate să găsească drumul spre succes de către tinerii Olivia şi Randy, fiica lui Vi Rose şi nepotul lui G.G., care au un talent muzical de excepţie şi idei revoluţionare şi care se îndrăgostesc pe parcurs unul de altul.

mitica58

08.09.2018

N-am nici o gara cu religia, dar imi place gospelul ca muzica, asa ca ma asteptam sa ascult muzica relaxanta si sa vad macar o intriga ce sa-mi tina treaza atentia. Am fost neplacut surprins si de scenariu si de jocul actorilor. Dolly Parton ca o caruta harbuita si revopsita, Queen Latifah artificiala si necredibila, Keke Palmer (in rolul Oliviei Hill) si Jeremy Jordan (in rolul lui Randy Garrity) lipsiti de candoare si atractie. Trebuiau sa fie doi adolescenti indragostiti si au aratat ca doua marionete de balci manevrate cu ata din tavan. Nivelul filmului e de nota 5.

0 1

Sayre83

08.09.2018

O vizionare este mai mult decât suficientă pt. a te convinge că filmul nu aduce nimic nou, nu excelează cu absolut nimic și că a fost o pierdere de timp! Părerea mea!

0 1

alex_il_fenomeno

08.09.2018

a fost un musical foarte frumos, un film de familie ce mi-a intrecut asteptarile prin multimea de emotii insuflate in majoritatea scenelor, reusind sa aiba toate ingredientele: umor, drama, muzica foarte buna si povesti de dragoste reusite. daca impedimentul principal in vizionarea acestuia s-ar parea durata destul de considerabila, aceasta nici nu se simte, filmul punctand bine la mai toate capitolele. il recomand cu placere, dar si cu rabdare, pentru ca dureaza ceva pana se intra cu adevarat in poveste.

0 8