Judge Dredd

SF (United States of America)

Danny Cannon

Cinergi Pictures Entertainment, Hollywood Pictures

30 Iunie 1995

20 Octombrie 2021

Suntem în anul 2139. Pământul a devenit un loc nelocuit numit acum "Pământul Blestemat". Toți locuitorii planetei au fost îngrămădiți în câteva orașe numite "Mega Orașe". În aceste Mega Orașe crima a devenit atât de violentă și de puternică, încât sistemul juridic obișnuit a devenit ineficient, iar cu timpul s-a prăbușit complet. Dar a fost clădit altul, marele și singurul sistem, care cuprinde Poliția, Juriul și Călăul. În Mega Orașul 1, fostul New York, există un judecător numit Joseph Dredd, despre care se spune că este cel mai sever judecător din istorie. Într-o zi, acesta este acuzat de crimă. Este judecat și condamnat la moarte. Dredd reușește să afle motivul acestei întâmplări: ucigașul avea același ADN. Acesta este fostul judecător Rico. Acum, Dredd trebuie să cerceteze trecutul lui Rico și sa înțeleagă ce planuri are pentru a încerca să se salveze de la moarte.

valutza

08.09.2018

Suntem in anul 2139. Pamantul a devenit un loc virtual si de nelocuit numit acum “Pamantul Blestemat”. Toti locuitorii planetei au fost ingramaditi in cateva orase numite “Mega Orase”. In aceste Mega Orase crima a devenit atat de violenta si de puternica, incat sistemul juridic obisnuit a devenit ineficient, iar cu timpul s-a prabusit complet. Dar a fost cladit altul, marele si singurul sistem, care cuprinde Politia, Juriul si Calaul. In Mega Orasul 1, fostul New York, exista un judecator numit Joseph Dredd, despre care se spune ca este cel mai dur si sever judecator din istorie. Intr-o zi acesta este acuzat de crima. Este judecat si condamnat la moarte. Dredd reuseste sa afle motivul acestei intamplari: ucigasul avea acelasi ADN. Acesta este fostul judecator Rico. Acum Dredd trebuie trebuie sa-i cerceteze trecutul lui Rico si sa-si dea seama ce planuri are pentru a incerca sa se salveze de la moarte.

2 6

codrutica

08.09.2018

Nu inteleg cum a fost acceptat ca si comentariu, un text care a constituit deja descrierea fimului...Cred ca administratorii dormeau cand a aparut textul asta...Ma rog. Parerea mea este ca fimul este un SF extrem de reusit, in genul Demolition man, dar cu mai putin accente comice decat acesta. Stallone, ca de obicei, este invincibil, iar binele invinge raul.

2 2

recoll

08.09.2018

Prea putin mediatizat pentru ceea ce reprezinta.pana acum nu reusisem sa il vad pana la capat,insa astazi am reusit si nu imi pare rau.Nu degeaba un film primeste o continuare sau remake desi stim ca originalul bate intotdeauna copia...recunosc nu am vazut noua ecranizare (Dred 3D) ...INCA. Un SF foarte bun pentru vremea la care a fost produs,are o grafica net superioara celorlalte filme din acea perioada si pot spune fara ezitare ca in Romania nu vom putea produce filme cu efectele pe care le are acest film din 1995 nici in 2030. Nu consider ca povestea din film trebuie expusa pe site,de aceea un cometariu trebuie sa contina punctele forte sau din contra slabe ale unui film din perspectiva proprie. Deci Judge Dredd este un film de actiune-sf bun,de asemeni un rol bun facut de Sylvester Stallone. Recomand vizionarea acestui film!

2 2