Thriller, Acțiune, Crimă (United Kingdom, United States of America)

Richard Lester

Richard Alan Simmons

David V. Picker Productions, Two Roads Productions

25 Septembrie 1974

30 Iulie 2021

Unul din directorii executivi ai unei companii de transport transatlantice, Nicholas Porter, primeşte un apel la domiciliu de la o persoană care se identifică pe sine cu numele Juggernaut. Acesta pretinde că a plantat în interiorul pachebotului de lux "Britannic", sapte bidoane de oţel pline cu Amatol (amestec de TNT cu azotat de amoniu) cuplate la detonatoare temporizate. Nava de linie face o cursă Anglia-Statele Unite şi are la bord peste 1200 de călători şi un echipaj numeros. Juggernaut solicită plata unei recompense de 500.000 de lire sterline, pentru a dezvălui codul de dezamorsare. În caz contrar, pachebotul va sări în aer după 22 de ore. Autorităţile decid contramăsuri: echipa de genişti condusă de locotenentul-comandorul Anthony Fallon, este paraşutată în apropierea navei, iar detectivii de la Scotland Yard încearcă să dea de urma lui Juggernaut. Nicholas Porter se ocupă de varianta B a planului: să facă rost de banii de răscumpărare...

stef_ionesco

08.09.2018

Un terorist cere o sumă mare de bani de la o companie de navigaţie, ce are în dotare un luxos transatlantic de croazieră, aflat în cursă, cu peste 1.000 de oameni la bord. Teroristul ameninţă că va detona cele 7 bombe ascunse pe vapor, dacă nu primeşte suma cerută. O echipă experimentată de genişti este trimisă la bordul vasului, pentru a dezamorsa bombele. Vor reuşi ei să salveze vieţile celor de pe vapor?

1 0

Leka

08.09.2018

Foarte bun filmul,tocmai l-am vazut si am ramas impresionat,un film foarte bun pt. 1974,pacat ca nu sa intamplat asa cu adevaratul Britannic.

1 0

08.09.2018

filmul face parte din perioada cand filmele cu teroristi erau la inceput, intre timp planurile teroristilor au devenit mult mai eleborate, situatiile din ce in ce mai imposibile; e drept ca realitatea a depasit scenariile de film.

0 0