Juno

Comedie, Dramă, Romantic (United States of America)

Jason Reitman

Mandate Pictures, Mr. Mudd Production

5 Decembrie 2007

8 Februarie 2008

<p align="justify"> Viata liceenei in varsta de numai 16 ani Juno MacGuff este pe cale sa se schimbe pentru totdeauna atunci cand afla ca o singura relatie sexuala, pe care a intretinut-o din initiativa ei si mai mult cu titlul de experiment cu vechiul ei amic si coleg Paulie Bleeker, s-a materializat intr-o sarcina nedorita. </p><p align="justify"> Bucurandu-se de suportul moral si de sprijinul neconditionat al tatalui ei Mac, al mamei sale vitrege Brenda si nu in ultimul rand al prietenului ei Paulie, adolescenta indrazneata, plina de farmec, inteligenta si sarcastica nici nu ia in calcul varianta avortului si decide sa aduca pe lume acest copil pentru a-l da spre adoptie unui cuplu de tineri aflati in imposibilitatea de a procreea. Juno si cea mai buna prietena a ei triaza cu mare atentie anunturile de adoptie din ziarele locale si in cele din urma ii selecteaza pe Vanessa si Mark Loring ce par a alcatui familia perfecta, capabila sa-i ofere copilului afectiune, atentie, confort material, o educatie aleasa si un camin stabil. Cunoscandu-i insa pe cei doi soti in intimitatea lor, Juno remarca faptul ca Vanessa este o femeie excesiv de riguroasa si rigida, in vreme ce Mark este un copil mare, nepregatit sa isi asume responsabilitatile de tata, care tanjeste dupa viata lui libera si fara griji de dinainte de casatorie, cand putea canta la chitara si putea urmari preferatele lui filme horror. </p><p align="justify"> De-a lungul a noua luni de sarcina care o maturizeaza si o fac sa valorizeze mai mult decat pana acum puterea prieteniei, a iubirii sau a responsabilitatii si grijii parintesti, Juno decide sa ii incredinteze copilul Vanessei, chiar daca aceasta tocmai a ramas o mama singura, dupa separarea de imaturul ei sot.</p>

116 Ordonare după: | |

eddiesor

08.09.2018

Un film care are de toate: un pic de comedie, un pic de drama, multa naturalete, replici bine scrise, si peste toate o poveste simpatica si originala.

16 16

Rudolfo

08.09.2018

pare o poveste interesanta despre adolescentzi

1 3

simonica

08.09.2018

Pentru rolul din Juno, este foarte posibil ca Ellen Page sa castige Oscarul si chiar as fi foarte impresionata sa se intample asta. Juno este un fel de tomboy, desi o prezenta placuta prin caracterul ei tupeist. Este un film cu si despre adolescenti, dar de departe a urma cliseul filmelor de acest gen. Are un dialog foarte placut, light,natural, dar in acelasi timp amuzant

7 10