Jurassic Attack

Acțiune, SF

Anthony Fankhauser

Rafael Jordan

22 Februarie 2012

30 Septembrie 2020

<p>O bază a rebelilor condusă de temutul Gustavo Marquez, situată undeva adânc într-o junglă tropicală, este ţinta vizată de Comandamentul Militar American din Panama Un grup de comando american condus de căpitanul John Steakley este desantat în zonă, obiectivul priotar fiind recuperarea doctorului biochimist Angela Ibanez, răpită de rebeli pentru a-i ajuta să pună la punct o armă de distrugere în masă. În caz de eşec a acţiunii de comando, întreaga zonă va fi bombardată şi rasă de pe suprafaţa pământului. Deşi iniţial misiunea reuşeşte, Angela fiind salvată iar Marquez luat prizioner, elicopterul militar sosit să-i evacueze este doborât de un proiectil sol - aer tras de trupele rebele. Colonelul Carter, coordonatorul misiunii de la Comandamentul din Panama, obţine o amânare de 24 de ora a bombardamentului tactic asupra zonei, însă supravieţuitorii prăbuşirii elicopterului au o problemă mult mai gravă, sunt urmăriţi de nişte dinozauri preistorici de care trebuie să scape pentru a nu deveni hrana lor.</p>

remyy63

08.09.2018

Cu un scenariu tipic pentru astfel de filme, acest Jurassic Attack nu ajunge nici macar la degetul mic al vreunui Jurassic Park din seria lui Spielberg. Desi cred ca multi o sa critice filmul, unii chiar o sa-l desfiinteze, pe mine a reusit sa ma tina in fata ecranului pana la final, poate si din cauza faptului ca sunt un fan al genului, motiv pentru care primeste nota de trecere. Cu recomandarile pentru vizionarea lui o las insa mai moale.

7 10

fenomenoromanesc

08.09.2018

E seara,vin acasa obosit,imi torn un pahar de Cola,si imi fac niste popcorn,ca sa ma uit la un film,si eventual sa adorm de oboseala.Aleg si eu un film din My Computer pe care il am de cateva luni,si pe care inca nu l-am vazut.Il deschid,si dupa 10 minute,derulez pana la final sa vad ce se mai intampla,inchid,si imi pun alt film mai bun.Este o mizerie de film,facuta parca la misto.Dinozaurii parca sunt decupati cu foarfeca dintr-o revista de benzi desenate si pusi in fata camerei.Actingul este mizerabil,iar scenariul...mai are rost sa zic?!? O pierdere de timp totala este mult,mult prea putin spus.1/10.Nu il recomand sub nici o culoare !!!

1 0