Justice League: The Flashpoint Paradox

Fantasy, SF, Animaţie, Acțiune, Aventuri (United States of America)

Jay Oliva

Studio 4°C, DC Comics, Warner Bros. Animation, DC Entertainment

28 Iulie 2013

4 Decembrie 2020

<p style="text-align: justify">       "Justice League: The Flashpoin Paradox" este o nouă aventură a faimoasei echipe de super eroi. De această dată protagonistul acţiunii este Flash. Acesta regretă foarte mult faptul că nu şi-a putut salva mama de la moarte şi în fiecare clipă îşi doreşte să poată îndrepta ceva. De ziua acesteia el se află la mormântul mamei sale când un muzeu din oraş este atacat. Acesta încearcă să îi oprească pe răufăcători dar are nevoie de ajutorul echipei pentru a opri o serie de bombe din a exploda. După operaţiunea reuşită Flash se trezeşte şi descoperă că lumea în care se află este schimbată.</p><p style="text-align: justify">         Mama sa trăieşte, soţia sa s-a căsătorit cu altcineva dar nu asta e cel mai important ci războiul care e pe cale să distrugă lumea. Aquaman şi Wonder Woman au atacat pământul şi doresc exterminarea oamenilor. De asemenea Superman este ţinut prizonier de către guvernul SUA, iar Batman nu este chiar Batman. De fapt în rolul lui Batman se află tatăl lui Bruce Wayne şi nu acesta. Bruce a fost cel care a murit şi nu părinţii săi. Flash trebuie să oprească războiul din a distruge Pământul şi trebuie să găsească sursa problemei care a schimbat atât de mult lumea şi să reuşească să întoarcă totul la normal. </p>

giv

08.09.2018

nu aveam o stare de spirit prea buna pt a vedea un film artistic,asa ca am urmarit acest film de animatie.Incredibil cum,la 32 de ani,filmul asta m-a captivat.Dorinta,pusa in aplicare de Flash, de a impiedica moartea mamei sale are repercusiuni negative.Ideile originale( batman si superman),luptele intre supereroi,niciun moment de apatie,m-a facut sa apreciez aceasta animatie,care nu cred ca se adreseaza copiilor,asa cum as fi crezut.Ideea ar fi fost buna de film artistic,ar fi iesit un blockbuster.Frumos.Pt un film animat din seria Justice League ,nota 10.

1 0

eaglemarius

08.09.2018

Eu unul sunt un mare fan al filmelor de animatie cu super eroi si seria Justice League ma cucereste de fiecare data. Si acest film se incadreaza fix in cerintele mele si am fost cucerit de el de la inceput. Imi place ca animatiile cu eroii din Justice League prezinta diferite conflicte si interactiuni intre personaje, atat cele pozitive cat si cele negative. Imi place ideea povestii, aceea de a schimba complet istoria personajelor, imi place cum arata Batman, Superman, Ciborg si restul. Imi place si realismul prezent in secventele de lupta, modul in care personajele trec de la a fi de partea dreptatii la a fi interesate de propriul interes si mai ales faptul ca prezinta ideea ca si super eroii, desi au atatea puteri incredibile, sunt umani si pot fi influentati de diversi factori pentru a ajunge unde sunt la fel ca restul populatiei. Superba animatie si merita vizionata cu incredere.

1 0