Justin and the Knights of Valour

Animaţie, Aventuri (Spain)

Manuel Sicilia, Gary Trousdale, Kirk Wise

Constantin Film

9 August 2013

4 Octombrie 2013

<p style="line-height: 14.25pt" class="MsoNormal">Frumoasa Regină a suferit teribil după moartea Regelui său iubit și a fost marcată definitiv de acestă întâmplare. Așa se face că pentru a preveni tragediile din Regatul său, Regina și consilierul ei au decis să scoată în afara legii cavalerii.  Rămas complet fără aparare, Regatul ei se găsește în mare pericol atunci când maleficul Heraclio se întoarce. O poveste animată despre prietenie, onoare şi curaj Justin și cavalerii urmăreşte un băiat în aventura sa de a deveni Cavaler. </p><p> </p><p style="line-height: 14.25pt" class="MsoNormal">Justinlocuieşte într-un regat în care birocraţii conduc, iar cavalerii au fost alungaţi. Mai presus de orice, visul lui este să devină un cavaler neînfricat, exact ca bunicul său. Cu toate acestea, tatăl are cu totul alte planuri rezervate pentru el şi vrea ca Justin să-i calce pe urme şi să devină avocat. După o discuţie plină de inspiraţie cu bunica lui şi o despărţire înduioşătoare de iubită, Justin porneşte în căutarea drumului său către împlinirea celui mai arzător vis. De-a lungul călătoriei o va cunoaşte pe frumoasa şi rebela Talia, pe vrăjitorul Melquiades şi pe arătosul Sir Clorex. </p><p> </p><p style="line-height: 14.25pt" class="MsoNormal">Deşi, aparent, nu are calităţile necesare unui adevărat cavaler, Justin trebuie să îşi apere familia şi regatul de crunta răzbunare a lui Sir Heraclio şi a armatei sale de cavaleri alungaţi şi hotărâţi să distrugă totul în cale.</p>

dannrv

08.09.2018

“Justin and the Knight” este un film animat plăcut, chiar dacă povestea şi tema acestuia au mai fost consumate în alte producţii de acest fel.Nu a dus lipsă de situaţii comice, dramatism şi suspans.Personajele au fost bine conturate, fiecare având un rol bine determinat în subiect, chiar şi măreţul Dragon-Crocodil :), iar finalul a fost înduioşător, fiind predictibil în acest sens.Totuşi, am fost surprins de anumite scene din sfârşit.Chiar dacă sunt obijnuit cu astfel de scenarii, precum a fost cel în cauză, trebuie să recunosc faptul că valorile înalte prezentate în acesta, respectiv bunătatea, curajul şi onoarea, reprezintă motivaţia suficientă de a urmării astfel de animaţii, căci trăim într-o lume în care astfel de lucruri încep lent,dar sigur, să se piardă.Astfel, vă recomand cu căldură vizionarea acestei “fantezii” animatice, care cu siguranţă vă va bine dispune şi vă va încânta timpul petrecut în compania acesteia.Nota 9 din partea mea.

2 0

rocco123

08.09.2018

Această animație de la compania de producție spaniolă Kandoor Graphics este dezamăgitoare. Acțiunea este greoaie, scenariul este slab și nu are scânteia de originalitate. Foarte distractiv este o secvență cu un crocodil îmbrăcat ca un balaur. Saoirse Ronan, Freddie Highmore, Charles Dance, Julie Walters, Rupert Everett, David Walliams și Barry Humphries este o distributie puternică. Justin face un efort curajos pentru a ne distra, dar din pacate nu reușește.

1 0