Rigoberto Castañeda

Lemon Films

19 Octombrie 2006

14 Mai 2021

Andrei_fermecatoru

08.09.2018

Exista doua feluri de filme “de groaza”. Unul pe are il vezi tu singur, cu lumina stinsa si sunetul dat la maxim in cashti, si altul pe care de obicei il vezi cu prietenii, la o bere si un popcorn, la care radetzi de fiecare data cand si-o mai ia cate unu. Ei bine, filmul de fatza face parte din prima categorie. Il vezi singur dorind sa te sperie, si reuseshte asta din plin, itzi baga groaza in oase, transpiratzia aia rece si te face sa te tot uitzi in intuneric in spate. Se shtie deja ca cinematografia spaniola cam da clasa calitativ filmelor americane, si in cazul de fatza, aceasta coproductzie spaniolo-mexicana se pare ca da clasa si filmelor (mult prea multe zilele astea) horror asiatice. Nu am cum sa nu remarc unele asemanari aici si cu mai cunoscutul “el orfanato”, o alta capodopera (zic eu) a genului horror (din fericire) mai putzin comercial. Filmul aduce o noua abordare a ideii de horror, o atmosfera tensionata, rece, o imbinare intre fantastic si groaza, atmosfera intretzinuta de un sunet mai mult decat infiorator. De fapt, suntetul cred ca este unul dintre lucrurile cele mai bune din “kilometro 31″ si din ” El Orfanato” totodata. Shoaptele alea continue si spargerile brushte de ritm, reusesc efectiv fix ce te ashteptzi de la filmul asta, si anume ” to scare the living shit out of u” !!!!!!…..PS: Caut acuma sa fac rost si de “[ REC ]“ , un alt film horror spaniol de nota 10 !!!

2 1

lali74

08.09.2018

Da. 2 gemene una are un accident, se intampla in familia lor un dezastru, interesant, dar nu mi-a placut cum sa terminat, cel putin eu ma asteptam la altceva., dar nu intotdeauna se termina cu bine.

3 0

dalvtania

08.09.2018

Un film reusit.Un horror bogat in elemente ce-l fac caracteristic si-l definesc,, ca film apartinand acestui gen.Bravo, un film foarte bun, ce te sperie, te surprinde, te uimeste prin efectele sale si -ti creeaza o stare de suspans perpetua.Merita vazut!

1 0