Acțiune, Aventuri (United States of America)

Albert Pyun, Jon Favreau

David S. Goyer

Kings Road Entertainment

30 Ianuarie 1991

22 Iunie 2021

Acest film este un sequel al filmului Kickboxer, aparut in anul 1989, film ce l-a avut in rolul principal pe Jean-Claude Van Damme. In acest film insa, actiunea filmului se invarte in jurul fratelui personajului pe care l-a interpretat Van Damme in primul film. David Sloan este fratele lui Kurt Sloan, acest fiind proprietarul unei sali de Karate. Acum, Mr. Sangha, oficial al guvernului Thailandez care il controleaza pe Tong Po, brutalul kickboxer. Acesta doreste acum ca Tong Po sa aibe inca o sansa impotriva lui Kurt Sloan, dar Tong Po, intr-un moment de furie, il impusca si il omoara pe acesta. Dar cand acestia aud de David, cei din guvern decid ca el este adversarul pe care Tong Po il va infrunta pentru a-si recladi onoarea. Dar atunci cand David se accidenteaza, profesorul sau, Xian, este adus pentru a-l ajuta pe acesta sa se vindece. Iar cand acesta se vindeca, cei din guvern aranjeaza lupta contra lui Tong Po; care dintre cei doi va supravietui?

Lukkk

08.09.2018

Nimeni nu comenteaza la acest film? E cel mai reusit din toata seria si printre cele mai bune filme a genului. Sasha Mitchell a dovedit inca odata ca se incadreaza in rolurile astea, desi n-a fost apreciat cum se cuvine.

1 4

george4dinamo

08.09.2018

in partea a 2 a mezinul familiei david incearca sa razbune moarte frateilor mai mari,indrumat de acelas maestru xian, care il ajutase pe fratele sau kurt sa il invinga pe tong po

0 0

jdr

08.09.2018

După moartea fraţilor săi mai mari, interpretaţi în primul film din seria Kickboxer de Jean Claude Van Damme şi Dennis Alexio, mezinul David Sloan a renunţat la răzbunarea acestora resemnându-se cu gîndul că asasini au scăpat nepedepsiţi. David conduce acum o şcoală de kickboxing pentru copiii defavorizaţi şi s-a retras definitiv din viaţa competiţională. Într-o zi viaţa i se va schimba abrupt cînd îl zăreşte, cu totul neaşteptat, pe unul dintre asasinii fraţilor săi. El se va vedea nevoit să se urce din nou în ring pentru a ajunge să lupte cu acesta oficial. Numai că furia trecutului îi întunecă mintea şi David îşi pierde răbdarea. Ura sa este temperată de maestrul său Zen care îl ajută să-şi pregătească în linişte planul. După ce îşi regăseşte echilibrul spiritual, David se va dezlănţui de-a lungul unor scene din cale afară de sângeroase şi violente

0 1