Comedie, Dramă (United States of America)

Josh Stolberg

Andrew Shaifer, Josh Stolberg

Kids in America LLC

21 Octombrie 2005

29 Iulie 2021

<p>O comedie inspirata dintr-o poveste adevarata despre un grup de adolescenti care se lupta pentru drepturile lor cu o femeie care doreste sa-i priveze de libertate. Directoarea Weller (Julie Bowen) este ambitioasa, dar incapatanata directoare a liceului Booker, o femeie cu dorinte de marire: vrea sa candideze pentru un post pentru scoala din district. Determinata sa castige, Weller crede ca sansele ei ar creste daca activitatea de la Booker ar fi ireprosabila si asta o face sa limiteze din ce in ce mai mult drepturile elevilor, ajungand pana la a interveni chiar asupra celui mai de pret drept al lor, acela la libera opinie. Alarmat, Holden Donovan (Gregory Smith), unul dintre elevi, isi convinge colegii sa lanseze o campanie impotriva tiraniei lui Weller, o campanie care s-o impiedice sa mai candideze pentru un alt post.</p>

Kikirapp

08.09.2018

Un film mai mult plictisitor,spre final se mai deschid cateva orizonturi "haioase".Insa dupa cum scrie si la inceputul filmului "film reconstituit din intamplari reale" sau ceva de genul,este mai mult unul educativ,comedie chiar de loc si nici drama. In mare parte se pierde mai mult vremea,ca sa vezi Josh Stolberg nu putea face altceva mai bun..Scenariul e banal,mai bine te uiti la o animatie,am vazut multe animatii ptr copii unde scenariul era mult mai bun.Si totusi in filmul asta l-am vazut pe Gregory Smith,rolul sau a fost bunicel,poate ca totusi a meritat sa fie el protagonist,multi ar spune ca nu insa a a avut rol mai bun in Closing the Ring . Aniway filmul e o banalitate,eu nu-l sugerez ..

2 2

madstelista

08.09.2018