Kill the Irishman

Acțiune, Crimă, Thriller, Dramă (United States of America)

Jonathan Hensleigh

Anchor Bay Films, Dundee Entertainment, Code Entertainment, Sweet William Productions

10 Martie 2011

29 Septembrie 2020

Inspirat din cartea "To Kill the Irishman: The War that Crippled the Mafia" a autorului Rick Porrello, filmul "Kill the Irishman" prezinta ascensiunea si decaderea lui Danny Greene, un lider de sindicat corupt al docherilor din port, care s-a transformat intr-un bataus al Mafiei si si-a dobandit renumele de omul care nu poate fi ucis dupa ce a scapat nevatamat din nu mai putin de 8 tentative de asasinare, perfectate de catre seful Mafiei italiene din Cleveland - James "Jack" Licavoli. In vara anului 1976, in centrul orasului Cleveland au fost detonate 36 de bombe si a izbucnit un razboi pentru putere si teritoriu intre Mafia italiana si irlandezul Danny Greene, care s-a aliat cu mafiotul John Nardi impotriva camatarului si patronului de club de noapte Shondor Birns. Imprietenindu-se cu politistul Joe Manditski si refuzand categoric sa mai execute ordinele primite de la liderul mafiot pentru care lucra, irlandezul invincibil Danny Greene a devenit o legenda in lumea crimei organizate din statul Ohio, iar actiunile lui au avut in cele din urma drept consecinta prabusirea sindicatelor mafiote de pe tot cuprinsul SUA.

Gotzi

08.09.2018

Poveste interesanta si actori cu o o interpretare decenta; pacat ca nu au avut si ei bani de niste efecte vizuale mai reusite.Val Kilmer foarte sters ca rol si interpretare. Parerea mea este, ca aceste intamplari puteau fi exploatate, intr-un film mult mai bun decat acesta.

0 3

ravaneliovidiu

08.09.2018

Un film despre mafie si norcocul irlandez care l-a ajutat pe Danny Greene sa ajunga unul dintre cei mai temuti gangsteri din orasului Cleveland.Danny Greene a devenit o legenda in lumea crimei organizate iar actiunile lui au avut in cele din urma drept consecinta prabusirea sindicatelor mafiote de pe tot cuprinsul SUA.

2 2

daphne

08.09.2018

Este o istorisire care poate suscita interes acelora care au curiozitatea indreptata si catre baietii rai ai lumii americane - mafiotii. Aici, mafiotii italieni si-au gasit un inamic in persoana unui irlandez foarte indraznet din Cleveland. Este genul de film care nu are baieti buni, dar care il atrage pe privitor de partea unuia dintre criminali - Danny Greene, acesta fiind prezentat astfel incat sa apara cat mai carismatic. Nu este un film grozav, de calibrul deja clasicelor `Nasul` ori `Scarface`, dar este bazat pe fapte reale si lucrul acesta ii ridica sa spunem asa - cota de interes. Nota mea e undeva intre 7-8.

5 1