Kill the Messenger

Thriller, Crimă, Dramă, Mister (United States of America)

Michael Cuesta, Julia von Heinz, Julia von Heinz

The Combine, Bluegrass Films

9 Octombrie 2014

17 Octombrie 2014

<p style="line-height: 14.25pt" class="MsoNormal"><span>Bazată pe povestea adevărată a jurnalistului Gary Webb, acţiunea se desfășoară la mijlocul anilor ’90, când Webb a descoperit că CIA a jucat un rol decisiv în importuri masive de cocaină în interiorul Statelor Unite, care a fost apoi vândută agresiv în ghettourile din toată țara pentru a strânge bani destinați finanțării armatei rebele Contras, din Nicaragua.</span></p><p> </p><p style="line-height: 14.25pt" class="MsoNormal"><span>În ciuda unor presiuni enorme de a nu da publicității aceste informații, Webb a decis să aprofundeze povestea, și a făcut publice dovezile pe care le-a descoperit, publicând seria “Dark Alliance”. Drept urmare, jurnalistul a fost victima unei campanii extrem de violente de discreditare alimentată de CIA. Astfel, Webb a ajuns în situația în care  era nevoit să-și apere nu numai integritatea personală și profesională, dar și viața sa și a familiei sale.</span></p>

TDI

08.09.2018

Ideea filmului pleaca de la o realitate, de la o poveste reala. Faptul ca serviciile stapanesc foarte multe institutii in lumea noastra nu mai este doar un subiect de film. Presa nu mai este libera, strada nu mai este libera, viata nu se mai naste in mod liber.

5 0

mmmbbb67

08.09.2018

Concluzia : s'a sinucis, si'a tras 2 gloante in cap :), nu in film, atentie. Vedeti'l, e un film bun

0 3

bradu

08.09.2018

În ciuda faptului că povestea este spusă cu multe elemente fictive, impresionează pentru sursa de inspirație,un caz real, despre compromisurile făcute de ofițeri CIA. Mi-a plăcut cum a fost combinat realul cu imaginarul căci a rezultat o poveste inteligent expusă în care interesul stârnit de afirmațiile jurnalistului Gary Webb,dă o complexitate acțiunii și satisface așteptările publicului de a vedea un film politic plin de inedit dar și de contradictoriu. Mi-a plăcut modul în care a fost prelucrată imaginea,modul in care Webb era adus în față pentru a-i exploata profunzimile psihicului, de a te ajuta să înțelegi implicația și motivația sa în acest caz destul de alambicat precum și propria-i percepție că oricum se va prăbuși și, așa a și fost. Filmul îți lasă o anume tristețe de neputință și inutil,că uneori ești prea mic într-o lume a corupției, că percepția de a fi oricum strivit, te duce la întrebarea dacă sacrificiul tău este util…

4 0