Killer Joe

Crimă, Dramă, Thriller (United States of America)

William Friedkin

ANA Media, Picture Perfect (I), Worldview Entertainment, Voltage Pictures

10 Septembrie 2011

9 Noiembrie 2012

<p align="justify">Chris Smith complotează împreună cu tatăl său Ansel să o ucidă pe mama şi respectiv fosta soţie cu scopul de a intra în posesia unei poliţe de asigurare de viaţă în valoare de 50.000 de dolari. Chris este disperat fiindcă datorează 6.000 de dolari unor traficanţi de droguri periculoşi, după ce mama lui Adele a găsit cocaina pe care el intenţiona să o vândă şi a comercializat-o ea însăşi. Aflând despre existenţa unui poliţist din Dallas pe nume Joe Cooper, care este asasin plătit în timpul nopţii, Chris îl contactează şi îl angajează să-i omoare mama, dar nu are cei 25.000 de dolari pe care îi pretinde ca avans criminalul şi este forţat să i-o ofere acestuia ca ostatică pe sora mai mică Dottie. Complicaţiile nu întârzie să apară fiindcă Joe Cooper este un psihopat, Chris are crize de conştiinţă, iar mama vitregă Sharla se dovedeşte a fi o femeie uşoară, care plănuieşte la rândul ei să o ucidă pe Adele pentru a fugi cu iubitul acesteia Rex. Fiindcă nici Dottie nu este în toate minţile şi nu are nicio problemă morală atunci când aude planul fratelui şi tatălui de a-i ucide mama, nu este de mirare că dezvoltă o relaţie specială cu asasinul Joe şi rămâne însărcinată cu copilul acestuia.</p>

rocco123

08.09.2018

Este o dramă cu amestec de violentă și sexualitate. Da actorii joacă forte bine. Povestea este foarte bună, dar foarte violetă. Bun de vizionat doar pentru cei care le place așa ceva.

2 3

nevilleee

08.09.2018

un film foarte bun , cu cateva intorsaturi de situatie. Distributia este foarte bine aleasa , Juno m-a surprins foarte mult cu acest rol , de Matthew , Emile si Thomas nu ai ce sa spui sunt 3 actori de talie mare. recomand sa vedeti filmul , nota 9. P.S. nu cititi descrierea inainte sa vedeti filmul.

2 2

08.09.2018

Un film destul de ok,cu o poveste buna,amuzanta si foarte neprevizibila.Totusi sunt si foarte multe aspecte negative,unele momente sunt plictisitoare,actiunea se dezvolta lent iar cel mai mult m-a surprins negativ faza cu "blow job kfc". Killer Joe are o distirbutie ok,din numele prezente in primul rand se remarca Matthew McConaughey insa mie personal mi-a placut foarte mult de Juno Temple. Killer Joe este un film pe care poate nu toti il vor aprecia insa cu siguranta exista si persoane care il vor lauda.

2 1