Acțiune, Comedie, Thriller, Romantic (United States of America)

Robert Luketic

Bob DeRosa, Ted Griffin

Katalyst Films, Lionsgate, Aversano Films

4 Iunie 2010

11 Iunie 2010

Când un asasin de elită se căsătorește cu o magiciană în calculatore frumoasă, după o poveste romantică, renunță la pistol și se așează cu noua lui mireasă. Asta, până când el află că cineva din trecutul său a pus un contract pe viața lui.

112 Ordonare după: | |

Mony_Brit

08.09.2018

am fost ieri la film si nu vazusem nici trailerul,doar stiam ca este o comedie romantica in care protagonistii sunt ashton kutcher - pe care il admir foarte mult pentru rolurile din spread si the butterfly effect - si cu katherine heigl. nu stiam mai mult. nu mi-a parut rau ca am fost la acest film,care nu este de oscar,dar nici de zmeura de aur. ashton si katherine au jucat foarte bine si le statea destul de bine impreuna. povestea e foarte tare,mi s-a parut foarte amuzant sa o vad pe jen tinand pistolul ala ca si cum ar fi fost de sticla de fiecare data,iar spencer arata ca un bad guy,pregatit de fiecare data .. mi-a placut filmul,merita vazut. ca de obicei,ashton imi lasa o impresie foarte buna.tipu' asta cred ca o sa ajunga foarte departe.

1 3

iulian30

08.09.2018

a fost si n-a fost.a fost buna ideea,dar protagonistii,ori nu prea au fost pe aceeasi lungime de unda,ori rolurile au fost ceva nou pentru ei.Practic prima jumatate a fost jalnica,o tentativa de umos slab,deloc reusit a lui Kutcher,apreciabila tinuta frumoasei Heigl,dar atat.Ambii pareau crispati ,sau incepatori in a-si exprima bine rolul in special prin mimica. Apoi jumatatea a 2-a a inceput actiunea,cu tente umoristice,a mai salvat din film,spre final parca incepea sa semene cu Mr si Mrs smith,desi nici ala nu pot spune ca e foarte,dar e un reper. Tom seleck putea sa fie mai activ,si mai carismatic,dar n-a fost.Pacat de idee,putea iesi ceva frumusel,dar ceva n-am mers.

4 3

giantplaza

08.09.2018