Killing Them Softly

Crimă, Thriller (United States of America)

Andrew Dominik

Plan B Entertainment, Chockstone Pictures, 1984 Private Defense Contractors, Annapurna Pictures, Inferno Entertainment

20 Septembrie 2012

30 Noiembrie -1

<p>Bazat pe romanul "Cogan's Trade" scris de George V. Higgins, "Killing Them Soflty" transferă acțiunea cărții în 2008, pe fondul crizei economice, care afectează și lumea subterană a mafiei. Jackie Cogan este un asasin care <span style="line-height: 15px">şi-a făcut o meserie din a-i determina, forţa şi obliga pe alţii să facă lucrurile după regulile lui. </span> Plătit să răzbune un clan mafiot jefuit în timpul unei partide de poker de doi escoci mărunți, care nu știau în ce se bagă, Cogan trebuie să aplice măsurile corecționale care se impun, astfel încât afacerile și fluxul de bani să fie reluate în cel mai scurt timp. </p>

anygaby

08.09.2018

Astept sa-l adaug la favorite. Trailer-ul ma face sa vreau sa-l vad, iar rolul pare ca i se potriveste ca o manusa lui Brad Pitt. Imi era dor sa vad un film nou cu actorul preferat din topul meu.

1 6

malonegerald

08.09.2018

UNEORI ... mari actori ma deceptioneaza ...nu inteleg ce-i determina sa accepte roluri in filme cu buget mic .... regizate si puse in scena in modul asta .... Nota 6.

2 5

rocco123

08.09.2018

Un film fără pic de tensiune și cu multă pălăvrăgeală. Este un film plictisitor. O dramă ciudată care s-a concentrat pe anul 2008 așa cum a fost SUA la începutul crizei financiară. Mă întreb cum au putut să joace Brad Pitt, James Gandolfini şi Richar Jenkins. Povestea este slabă fără nici o substanţă și multă vorbărie. Ca efecte speciale are una și bună care mi-a plăcut când Jackie la omorât pe Markie Trattman (Ray Liotta). Asta a fost cea mai tare fază din tot filmul. Nu pot să-l recomand nimănui, este o mare pierdere de timp. Un film foarte plictisitor.

2 9