Killshot

Crimă, Dramă, Thriller (United States of America)

John Madden, Paul Morrissey, Paul Morrissey

The Weinstein Company, FilmColony, Lawrence Bender Productions

13 Noiembrie 2008

24 Septembrie 2021

<p align="justify">    Bazat pe romanul omonim al autorului Elmore Leonard, thriller-ul "Killshot" urmareste incercarile disperate ale sotilor Carmen si Wayne Colson de a scapa cu viata din confruntarea cu doi asasini profesionisti care doresc sa-i elimine. Carmen Colson lucreaza ca agenta imobiliara si este foarte fericita alaturi de sotul sau Wayne, pe care il convinge sa se prezinte la un interviu de angajare la firma ei. Atunci cand Wayne Colson vine la intrevedere, in loc de managerii spilcuiti si imbracati in costume elegante, gaseste doi criminali care planuiau sa jefuiasca agentia. </p><p align="justify">   Dupa ce asasinii Armand "The Blackbird" Degas si Richie Nix esueaza in prima lor tentativa de a-i lichida pe sotii Colson, acestia din urma sunt inclusi intr-un program federal de protectie a martorilor si sfatuiti de catre agentul FBI Ferris Britton sa se mute intr-un alt oras. Numai ca experimentatul criminal Armand Degas si psihopatul tanar Richie Nix sunt decisi sa stearga orice urma care i-ar putea incrimina si sa ucida orice persoana care i-ar putea lega de locul infractiunii. </p>

RaDuQ

08.09.2018

Pana la urma tot Rourke face ca filmul sa fie unul de urmarit. Întotdeauna un actor fascinant, urmele anilor trecuti peste faţa lui il fac chiar mai fascinant acum. Blackbird este un criminal, da, dar el aderă la un set de reguli, chiar daca acestea sunt ciudate. Crede despre sine ca este un om de onoare, - cel puţin atunci când îi serveşte propiilor interese.Rolul, filmul şi interpretarea lui actoriceasca, nu se ridică la nivelul lui The Wrestler. Dar Killshot ne dovedeste că The Wrestler nu a fost o intamplare, ci faptul că Rourke s-a intors pe marele ecran si depune o munca ce merita toata atentia publicului.

4 1

cristimarc

08.09.2018

Are atata “negru”incat iti doresti sa dureze cat mai mult filmul, ca sa te lase sa gusti cat mai mult din durerea si suferinta personajelor. Desi i-au mai umanizat scenaristii rolul – fata de personajul din roman, care era un psihopat de esenta pura – e greu de imaginat alt actor care sa-l joace pe « The Blackbird», cel caruia ii cunosti destinul – sa moara – chiar de la primele cadre.Mickey, cu fizionomia lui calcata parca de rotile unul tractor, e convingator ca nimeni altul, comunicand cu spectatorul printr-o economie de gesturi care e apanajul doar unei caste superioare de interpreti. Stiu ca devine un cliseu, dar este inevitabil sa nu compari jocul lui Mickey cu cel din « The Wrestler », dar daca asta e pretul pentru ca sa ma pot alatura corului lui de laudatori, mi-l asum. Sper doar sa nu sfarseasca in tiparul « baiatului rau » care i-a mancat tineretile.

11 3

Andrei_fermecatoru

08.09.2018

O ecranizare destul de fidela a unui roman al lui Leonard Elmore, ceea ce garanteaza din start o actiune (plus ceva suspans) bine scrisa si pe de alta parte prezenta lui Rourke garanteaza si o interpretare pe masura. Aici joaca rolul unui killer de origine ameriindiana, extrem de rece si calculat, care in urma unei intampalri nefericite trebuie sa lichideze o familie (sot si sotie) aflata practic la momentul nepotrivit acolo unde nu trebuia sa fie. Are loc un atentat nereusit, killerul asta isi gaseste un tovaras pe cat de prost pe atat de violent, si incearca din nou.De fapt asta o sa faca, intr-un fel sau altul pana la sfarsitul filmului. Cuplul ala e mutat de FBI in alt oras, intr-o incercare (esuata) de protectie, Rourke si alalantul pleaca dupa ei, si tot asa, pana-n final. Mai au loc si cateva "shoot-out"-uri destul de bine realizate, cateva poante strecurate pe acolo ca sa mai destinda atmosfera (destul de greu de alfel, tocmai datorita partiturii lui Rourke-de killer neinduplecat), ceva suspans, ce mai, cam tot ce si cat trebuie ca sa reuseasca sa faca din filml de fatza unul placut de urmarit. Pt ca asa si este, nu vre-o mare capodopera, dar un film decent, care te tine sa-l vezi pana la final (final destul de previzibil, de alfel). Si in plus, mai apare si Rosario Dawson in rol de fana Elvis pe viata (dar nu prea convinge pe nimeni) si, mai important, Diane Lane in niste cadre care demonstreaza ca inca "are cu ce" (dpdv fizic, cel putin). Deci, per total, un film care merita!

4 8