King Kong

Aventuri, Dramă, Acțiune (New Zealand, United States of America, Germany)

Peter Jackson, John McTiernan

Universal Pictures, WingNut Films, Big Primate Pictures, MFPV Film

12 Decembrie 2005

16 Decembrie 2005

King Kong este o uriasa maimuta descoperita pe insula Skull, neexplorata de nimeni. Carl Denham este un producator de film care a aflat despre aceasta insula si impreuna cu echipa lui de filmari se imbarca pe un vapor si pleaca in cautarea acesteia. Alaturi de ei se afla si Ann Darrow pe care situatia ei actuala o determina sa se alature echipajului. Ajunsi pe Skull Island, echipa nu intalneste doar maimuta care se indragosteste de Ann, ci si o multime de alte specii din epoci preistorice. Ei reusesc sa-l captureze pe Kong si sa-l aduca in New York, dar oare ce soarta va avea acesta intr-un alt mediu, capturat, tinut in lanturi si fara femeia de care s-a indragostit, Ann?

111 Ordonare după: | |

Laczeee

08.09.2018

O parte din film imi place, cealalta parte nu... Iceputul filmului pare normal, fara nimic extraordinar. Descoperirea insulei pierdute creeaza tensiunea dorita, pt. ca in final cand apare insula in imagini, sa avem ideee despre misterul care o inconjoara (asa apare si mai reusita). Totul merge bine, si dupa cum se asteapta: apare Tori Kong o rapeste pe \'eroina\', o taraste in jungla si... apar dinozauri (?!?!). Aici am inceput sa rad: ce cauta dinozauri in King Kong??? S-a gresit scenariul? A baut Peter Jackson cu Spielberg inainte sa incepe filmul si a zis: \"hai sa ma joc si eu cu soparle\"? Da,... gorila este o ultima specie a unei specii straveche: dar chiar atat de straveche? Cand a inceput partea cu gandaci, am zis ca atat, nu se mai poate chiar asa de rau... Aceea scena era inutila si fara sens. Din fericire totul se schimba cand se reintoarce actiunea in New York. Scenele acelea au inceput sa semene cu filmele de mare succes (filme de Peter Jackson). Cel mai bun actor din film? Hmmm.... cred ca King Kong insusi: extraordinar de bine realizat!

5 12

Patronu

08.09.2018