Crimă, Comedie, Acțiune, Aventuri (United Kingdom, United States of America)

Matthew Vaughn

Jane Goldman, Matthew Vaughn

TSG Entertainment, Marv Films, Cloudy Productions, 20th Century Fox, Shangri-La Entertainment

24 Ianuarie 2015

14 Noiembrie 2014

Bazat pe renumita revistă de benzi desenate și regizat de Matthew Vaughn (Rupe-tot, Oamenii X Cei dintâi), Kingsman: Serviciul Secret este povestea unei organizații de spionaj supersecrete care recrutează un puști de pe străzi, nerafinat, dar promițător, pentru a face parte dintr-un program de instruire ultra-competitiv, exact în momentul când un geniu nebun al tehnologiei lansează o amenințare globală.

08.09.2018

Dupa o pauza destul de indelungata Matthew Vaughn se intoarce in stil mare. Astfel noul film al regizorului este unul extraordinar iar vizionarea acestuia a fost una plina de entuziasm si mult asteptata. Kingsman: The Secret Servicey facea parte din lista mea a celor mai anticipate 10 productii ale acestui an. Ma bucur enorm ca am reusit atat de devreme sa bifez acest film si chiar va incurajez sa alegeti vizionarea acestuia cat mai repede posibil. Kingsman mi s-a parut un film absolut uimitor din foarte multe puncte de vedere. Imi aduc aminte impactul urias pe care Kick-Ass l-a avut in randul cinefililor din intreaga lume. Acest impact s-a datorat in cea mai mare parte datorita originalitatii de care a dat dovada acel film. Kingsman dispune de aceasi originalitate chiar daca acesta este un tribut urias adus filmelor clasice cu spioni. Foarte multe detalii imprumutate din primele filme Bond iar aceste aspecte se pot observa cu o usurinta iesita din comun. Fapt confirmat chiar de regizor si de asemenea acesta a precizat cat de mult apreciaza acele filme clasice cu spioni. Ma intreb oare cum ar fi daca Matthew Vaughn ar regiza in viitorul apropiat un film din seria Bond. Originalitatea pe care o mentionam putin mai sus este data de faptul ca acele detalii imprumutate sunt actualizate la tehnologia si stilul vizual al zilei de azi. Contribuie din plin la acest capitol si violenta excesiva de care regizorul a dat dovada in unele filmele regizate in trecut. Astfel Kingsman arata uimitor din punct de vedere vizual. Foarte elegant si plin de stralucire pe toata desfasurarea firului narativ. Cand vine vorba de momentele de actiune lucrurile stau la fel de excelent iar aceste momente sunt geniale, foarte dinamice iar modul in care Vaughn a filmat aceste scene m-a entuziasmat fantastic. Povestea filmului este una foarte interesanta, plina de imprevizibil si lipsita total de ridicol. Poate unele persoane ar cataloga actiunea filmului drept una ridicola insa mie in nici un caz nu mi s-a parut astfel. Unele ideii au fost foarte interesante si nemaintalnite in alte filme. Astfel avem parte de un fir narativ plin de surprize iar personajele implicate in acest fir narativ sunt foarte bine conturate. Personajul negativ interpretat de catre S.L. Jackson mi s-a parut super interesant iar acesta mi-a castigat instantaneu simpatia. Acest villan plin de gesturi si replici amuznte are un plan destul de nebun insa un plan cu un substrat chiar interesant, de actualitate si chiar discutabila motivatia acestui caracter energic. Personajele centrale ale filmului sunt foarte ok iar acestea au capacitatea de a surprinde placut in multe momente. Mi-a placut mult tanarul Taron Egerton si am apreciat din plin aparitiile lui Mark Strong. Cea mai mare surpriza vine totusi din partea lui Colin Firth, actor care pentru acest rol a ales sa iasa din zona lui de confort iar pentru acest lucru Firth merita toata recunostina. Sa il vezi pe Firth intr-un film de actiune... oooau!!! iar scenele de actiune ale acestuia au fost pur si simplu uimitoare si foarte bine coregrafiate. Regia filmului a fost una excelenta si mi-a placut la nebunie modul in care Vaughn si-a impus stilul vizual. Ideiile acestuia sunt intr-o mare masura excelente iar acestea au fost introduse perfect in poveste. Ritmul si dinamica filmului asigura atentia continuua a publicului iar acesta primeste din partea regizorului un spectacol foarte ok care merita din plin pretul biletului si timpul investit. Kingsman: The Secret Service este un film super care aminteste perfect de vechiul James Bond sau chiar Jason Bourne. Am apreciat din plin fiecare cadru filmat de catre regizor si fiecare replica rostita de catre actorii. Ma bucut enorm ca am reusit sa il vad atat de devreme si sunt foarte entuziasmat de acest film. O zi insorita si linistita in care vizita la cinema a fost un lucru grozav si mult asteptat. Recomand cu mare incredere aceasta realizare cinematografia de zile mari si sunt absolut convins ca veti ramane surprinsi de cea ce veti vedea.

6 1

Tamarix

08.09.2018

In general nu sunt un fan al filmelor de actiune, prefer arta actorilor in filme psihologice sau drame, dar Kingsman te cucereste de la inceput si te tine cu sufletul la gura pana la sfarsit. Este stralucitor, elegant, stilat, performantele actoricesti si coreografia scenelor de lupta sunt incredibile, de nota 10, scenariul - uimitor. Cel mai mult mi-a placut ideea cavalerului modern (sir Galahad reprezinta idealul cavaleresc in Cavalerii mesei rotunde), in costumul impecabil al gentleman-ului britanic, purtat cu eleganta desavarsita, in locul armurii stralucitoare a cavalerului Galahad. Acesta spune cam asa - A fi gentleman adevarat nu inseamna sa fii superior altora, ci propriului tau ego din trecut. Este o idee cu adevarat frumoasa, cea a discipolului care se antreneaza atat fizic, cat si psihic si moral, sub indrumarea celui care a atins deja treapta cea mai inalta a cavalerismului. Cea mai mare surpriza este chiar Colin Firth, un mare actor dramatic, sofisticat si intelectual, care a facut, pentru acest film, antrenament 6 luni si a slabit pentru a deveni un fel de om de otel, intruchipare a elegantei si fortei - absolut de neuitat in rol! M. Caine, T. Egerton, S. Jackson au roluri extrem de provocatoare, dialogul este inteligent, alert si adrenalina la cote maxime. Regizorul conduce cu eleganta si maiestrie un film pe care oricine si-ar dori sa il vada. Intr-un interviu acesta spune ca sufletul de copil pe care inca il are il indeamna sa creeze filme care sunt de fapt povesti moderne cu super-eroi admirati. As adauga ca, pe langa uimitoarea si fermecatoarea poveste cu cavalerii agentiei ultrasecrete, un cerc select in care doar cativa alesi pot intra, este totusi un film foarte sofisticat, altfel incat trezeste admiratia criticilor, cinefililor pretentiosi, dar si a publicului larg care doreste actiune. O va avea din plin!

3 1

passaris

08.09.2018