Kit Kittredge: An American Girl

Comedie, Dramă, Familie (United States of America)

Patricia Rozema

American Girl Brands, New Line Cinema, Goldsmith-Thomas Productions, Red Om Films, HBO Films, Picturehouse, Front Street Films

2 Iulie 2008

26 Noiembrie 2020

<p align="justify">Filmul "Kit Kittredge: An American Girl" este bazat pe o linie foarte populara de papusi si de carti pentru fetite lansate in Statele Unite ale Americii sub titulatura de "American Girl" si este primul dintr-o serie de patru care va beneficia si de o lansare in cinematografe, primele trei fiind difuzate numai pe micul ecran. Pelicula este axata pe viata impovarata de greutati financiare a micutei Kit Kittredge, in varsta de numai 10 ani, a carei familie este prinsa in valtoarea marii crize economice care a zguduit America la inceputul anilor 1930. Initial un copil inteligent si plin de viata, care se bucura de facilitatile unui camin stabil din punct de vedere emotional si financiar, Kit are de suferit atunci cand tatal sau da faliment si este nevoit sa renunte la afacerea cu automobile pe care o detinea, parasind orasul Cincinnati din Ohio pentru a-si cauta o slujba in alta parte. Fortate sa se descurce pe cont propriu, Kit si mama sa Margaret incep sa cultive legume, sa vanda oua localnicilor si sa inchirieze camere din locuinta lor unor persoane necunoscute si foarte ciudate printre care o instructoare de dans in cautarea unui sot, un bibliotecar zapacit si nestatornic sau un magician ambulant. Fetita prietenoasa si generoasa din fire, obisnuita sa adune de pe drumuri toate animalele abandonate si sa primeasca in casa lor tot felul de persoane fara adapost, precum cuplul Will si Countee care erau dispusi sa munceasca pentru a primi in schimb o farfurie de mancare, gaseste prilejul favorabil dezvoltarii abilitatilor sale de jurnalist in devenire atunci cand o serie de jafuri sunt comise in Cincinnati si degetele acuzatoare ale concitadinilor sai se indreapta spre comunitatea de vagabonzi din care faceau parte si noii ei prieteni Will si Countee. Kit viziteaza campusul in care erau inghesuiti ca intr-un ghetou oamenii saraci si fara capatai si scrie un articol favorabil acestora, care contureaza o imagine realistica a vietii grele si a luptei pentru supravietuire pe care o duc acestia zi de zi, dar cand insasi mama sa si chiriasii lor cad victime seriei impresionante de jafuri, iar familia Kittredge isi pierde economiile de o viata si este in pericol sa ii fie ipotecata si casa in care locuia, micuta Kitt decide sa ia investigatia in serios si sa descopere ea insasi cine este adevaratul autor al acestor infractiuni. Cu ajutorul prietenilor sai, Ruthie si Stirling, Kit demasca un complot care depaseste cu mult granitele orasului Cincinnati, il disculpa astfel pe Will care fusese acuzat pe nedrept de aceste furturi si salveaza caminul familiei, reusind totodata sa isi indeplinesca visul de a-i fi publicat un articol in presa locala. </p>

iulia_ruxi

08.09.2018

Foarte bun filmul!