Knowing

Acțiune, Aventuri, Dramă, Mister, SF, Thriller (United Kingdom, United States of America, Australia)

Alex Proyas

Summit Entertainment, Escape Artists, Mystery Clock Cinema, Goldcrest Pictures, Kaplan/Perrone Entertainment, Wintergreen Productions

19 Martie 2009

19 Iunie 2009

<p>In 1958, la finalizarea a unei noi scoli, se decide sa se creeze o capsula a timpului pentru generatiile viitoare, in care vor fi introduse desenele unui grup de elevi. Dar unul dintre elevi, o fetita misterioasa ce pare sa auda voci, in loc sa deseneze precum colegii ei, isi completeaza foaia de desen cu un sir de numere, aparent aleatore. Peste 50 de ani, o noua generatie de elevi examineaza continutul capsulei si mesajul criptic  al fetei ajunge in mainile tanarului Caleb Myles. Tatal lui Caleb, profesorul Ted Myles reuseste sa descifreze insemnatatea seriei de numere si descopera ca acestea au prevestit cu mare acuratete, data fiecarui dezastru din ultimii 50 de ani si totalul mortilor aferent fiecarei catastrofe. </p><p>Continuand sa studieze mesajul, el isi da seama, ca din seria de dezastre mentionate in textul fetitei, trei dintre ele nu s-au intamplat inca. Ultimul din cele trei dezastre, sugereaza o catastrofa la nivel global in care se pare ca Ted si familia sa detin un rol important. Cand incercarile lui Ted de a avertiza autoritatile esueaza, el se considera responsabil sa faca tot ce ii sta in putere pentru a impiedica distrugerea iminenta a planetei. </p>

220 Ordonare după: | |

madaql

08.09.2018

orice thriller cu Nicolas Cage nu trebuie ratat ... pentru ca acest actor e prea bun ca sa iasa un film urat...

7 13

doctorlove

08.09.2018

sinradu,apreciez promptitudinea ta de a amenda greseala lui madaqul dar ai uitat ca dupa noile reglementari ale Dictionarului Ortografic, Ortoepic si Morfologic (DOOM)i,nu mai exista "nici un" ci "niciun" :P

4 7

Amareto

08.09.2018

de data asta un film reusit ...impresionant ar fi subiectul si natura in care joaca personajele dar are si efecte speciale foarte bune... nu pot spune decat ca am fost multumit de vizionarea lui...totusi finalul parca ar fi trebuit putin lucrat la el...ca sa dea mai mult dramatism dar nu le poti avea pe toate nu ? nota 10 ...n-am mai dat de mult o astfel de nota

1 2