Kronprinz Rudolf

Dramă, Romantic, Istoric (Austria, Germany, France, Italy)

Robert Dornhelm

EOS Entertainment, MR Filmproduktion

29 Septembrie 2006

22 Octombrie 2021

<p>Filmul are la bază povestea de dragoste dintre prințul moștenitor al Austriei, Bohemiei și Ungariei, Rudolf de Habsburg și baronesa Mary Vetsera și, de asemenea, lupta prințului pentru viziunile sale liberale într-un imperiu multinațional. Când a cunoscut-o pe Mary Vetsera, prințul moștenitor Rudolf era deja despărțit de soția sa, prințesa Stephanie a Belgiei, de 5 ani. Părinții lui Mary i-au interzis acesteia să se implice într-o relație cu prințul, având în vedere că acesta era totuși căsătorit. Pe lângă oprobiul rudelor, nici Regele Franz Joseph și nici Vaticanul nu au fost niciodată de acord să anuleze căsatoria prințului cu Stephanie.  Povestea de dragoste dintre cei doi și conflictul dintre prinț și tatăl său, Împăratul Frantz Joseph I, sunt integrate în fondul situației politice generale din acel timp în Europa Centrală.</p>

08.09.2018

Daca povestea nu ar fi asa de trista si cunoscuta...filmul nu m-ar convinge! Decoruri , imagini somtuase dar nu are acel ceva special...rana pentru cel " nascut sa vada / menit sa contemple"...nu are! E gafait, scrasnit, sacadat !

2 2

Sabb.

08.09.2018

Un film extraordinar, miscator, tulburator, pe care l-am vazut acum cativa ani. Povestea de dragoste dintre Printul Mostenitor Rudolf si Mary Vetsera este redata verosimil intr-un decor fantastic. Actorii din rolurile principale, Max Von Thun si Vittoria Puccini, au fost remarcabili. Decorul, costumele, peisajele, toate au intregit imaginea Austriei cu mult inainte de primul Razboi Mondial. In unele secvente, mai interesanta mi s-a parut povestea politica decat cea de dragoste, caci se vede ca scenaristii s-au documentat bine. Fenomenal actorul principal, Max Von Thun, pe care nu am mai avut ocazia de a-l revedea in alte produtii. In partile romantice, i se observa sensibilitatea, vulnerabilitatea si puterea in acelasi timp, in partile politice ies la iveala dezamagirea, dezgustul, neputinta de a schimba ceva indiferent de rangul de print. Nota 9.

1 0

malonegerald

08.09.2018