Acțiune, Aventuri, Animaţie, Comedie, Familie (China, United States of America)

Jennifer Yuh Nelson, Alessandro Carloni, Simon Brand

Jonathan Aibel, Glenn Berger

Oriental DreamWorks, China Film Co., DreamWorks Animation, 20th Century Fox

23 Ianuarie 2016

18 Martie 2016

După ce a scăpat Valea Liniștită de maleficul lord Shen, pașnicul și mâncăciosul Po se bucură de gloria faptelor sale de vitejie. Relaxarea și toate bunătățile din lume îi încântă zilele, dar fericirea nu va dura prea mult, căci dolofanul panda va avea de înfruntat o extraordinară amenințare supranaturală al cărei scop este distrugerea completă a spiritului kung fu! Trădarea unuia dintre Cei cinci furioși îl va mâhni nespus pe Po, care va trebui să dea totul pentru a dovedi valoarea inestimabilă a prieteniei și a încrederii și pentru a-i salva din nou pe locuitorii din Vale.

adyddd

08.09.2018

Eram curios daca o sa se ridice la nivelul celor doua productii anterioare si ce poveste vor nascoci de data asta. Mi s-a parut chiar dragut; povestea e captivanta si realizarea impecabila. ... de vazut. :) Din partea mea, nota 8.

3 0

08.09.2018

Oo animatia de buna calitate; dupa a doua parte care a fost mai slaba decat prima am crezut ca aceasta a treia parte va fi de proasta calitate; si totusi am fost placut surprinsa; intriga e antrenanta iar replicile abunda de umor; asa ca merita vazut; ce sa mai spun ca pustilor le place la nebunie.

0 0

08.09.2018

Simpatica si aceasta continuare insa parca nu a mai avut farmecul de alta data. Nici eu nu mai pot sa apreciez animatile precum o faceam in anii trecuti. Au trecut cativa ani buni de la a doua continuare iar eu am vazut prea multe filme de atunci ca sa imi amintesc perfect actiunea acelui film, ce sa mai vorbim de primul film. Mi-a fost teama la inceput ca nu voi intelege anumite lucruri, conexiuni directe cu evenimentele trecute din serie. Insa din fericire nu cred ca acest lucru s-a intamplat intr-o masura atat de mare incat sa fie frustrant pentru ca nu stiam ce vad. Anumite lucruri clar le-am uitat. Putin in ceea ce il priveste pe Grand Master Oogway, acesta lipsind in partea doua insa revenind acum. Probabil alte mici, subtile trimiteri pe care nu le-am sesizat la momemtul oportun. Cat despre filmul in sine, cumva trebuie sa recunosc ca sufera putin la nivelul firului narativ, singura idee care functioneaza cat de cat fiind faptul ca eroul nostru isi gaseste tatal natural si primul camin. Scot in evidenta lipsa unui antagonist veritabil, nu mi-a placut nici alegerea luj J.K. Simmons care nu ofera ceva aparte personajului sau. Nu mi-a placut nici personajul lui Bryan Cranston, nici alegerera lui pentru acest rol. Chiar nu am sensibilizat cu cauza personajului acestuia. Noile personaje incluse chiar sufera la nivelul creativ iar cu exceptia lui Po, nu am observat nici-o evolutie a personajelor deja cunoscute. Nu mi s-a mai parut atat de amuzant precum cred ca au fost celelalte doua productii. Acum doar am schitat cateva zambete insa nimic mai mult. Putin plictisit pe la jumatatea acestuia insa spre final mi-a placut modul in care actiunea a decurs. Pentru nota 7 acest film puncteaza cu fantasticul entuziasm aratat de Jack Black. Mi-a placut mult din punct de vedere grafic. Kung Fu Panda III este o animatie ok insa cred ca putin sub nivelul celorlalte doua filme. Cel putin eu asa consider. Se pare ca exista planuri pentru alte filme Kung Fu Panda lucru care ma incanta desigur. Insa daca distanta pana la viitorul film v-a fi tot atat de lunga voi avea probabil 29-30 de ani :/ , si nu stiu cat de mult voi mai putea aprecia desenele la acea varsta.

1 0