Kung Pow: Enter the Fist

Acțiune, Comedie (Hong Kong, United States of America)

Steve Oedekerk

O Entertainment, 20th Century Fox

25 Ianuarie 2002

30 Noiembrie 2020

Regizorul Steve Oedekerk realizeaza un film specific genului de lupte in lumea artelor martiale, in care ocupa si el, un rol principal, care-l scoate in evidenta. Chosen One este unul dintre luptatorii, specialisti in artele martiale. El este numit "Alesul", cel care are o misiune nobila si totusi grea. Chosen One trebuie sa razbune moartea parintilor, scapand atat lumea de legendarul si maleficul "Master Pain". In urma cu ani, , cel poreclit "Master Pain" i-a omorat parintii lui Chosen. Acest lucru, a facut ca scopul vietii celui numit "Alesul" sa fie razbunarea. Pentru a reusi acest lucru, Chosen, este ajutat de mai varstnicul, amabil, specialist sintelept, Master Tang. Chosen One, mosteneste calitatile parintilor si intelepciunea lui Master Tang, lucru care-l ajuta sa-l gaseaca pe Master Pain, cu care insa va avea o disputa mai mult decat periculoasa, care nu este cum se astepta acesta.

pytzygutza

08.09.2018

mie mi-a placut:X....faza d la inceput e minunata...un bebelus luptandu-se cu un maestru:X...iar faza cu vaca....=)))=)))=))) merita vazut:D

1 1

cristimarc

08.09.2018

Daca nu esti ipocrit ( ipocrit fiind in DEX-ul personal persoana care nu recunoaste ca atunci cand butoneaza telecomanda si intamplator ajunge pe OTV nu ramane vreo 5 minute uitandu-se cu gura cascata la Nikita ) atunci asta e comedie pe cinste. Dar, lucrurile trebuie sa fie clar intelese de la inceput : e o parodie, o ironie continua la filmele cu „zburatori ” din anii 60-70 ( zburatorii fiind aia de zburau cu spatele pe coama zidului ) si asa trebuie privita pelicula. Poantele sunt absolut dementiale iar intentionat/aiurea sincronizare intre mimica si limba engleza e deliranta. Acum 20-25 de ani cand inghiteam filme asiatice de categoria C pe banda rulanta la „videou ” habar n-aveam ca o sa ajung sa rad de „Razbunarea… ”, „Intoarcerea… ”, „Pumnul lui…. ”

3 1

Cluc

08.09.2018