Thriller, Mister, Crimă (Sweden, Denmark, Germany)

Mikkel Nørgaard

Nikolaj Arcel

Zentropa Entertainments

3 Octombrie 2013

29 August 2014

<p>Povestea unui detectiv de poliție și a asistentului său, transferați la nou înființatul Departament Q, o secțiune a poliției care ar trebui să sorteze cazurile vechi rămase nerezolvate ani de zile. Deși misiunea lor este doar de a lua în evidență dosarele, cei doi se implică în rezolvarea unuia dintre cazuri: sinuciderea în urmă cu cinci ani de zile a unei femei, politician celebru care a dispărut de la bordul unui feribot, pe mare. Dosarul a fost clasat “sinucidere”, ingurul martor fiind fratele victimei, o persoană cu handicap mental. Cei doi polițiști nu se mulțumesc cu verdicitul sinuciderii și declanșază o investigație care îi duce dincolo de fațada lumii bune din țările scandinave.</p>

stricted

08.09.2018

Bazat pe prima carte din seria thriller, bine-vândută a scriitorului Jussi Adler-Olsen, care povestește despre un departament al poliției scandinave numit ”Departmentul Q”, unde doi polițiști Carl Mørck și partenerul său Assad, se implică într-un caz vechi de cinci ani cu privire la dispariția unei femei, Merete. Curând Carl și Assad pornesc într-o călătorie prin cele mai întunecate colțuri scandinavice pentru a găsi un criminal psihopat.

3 19

drent

08.09.2018

"Este povestea unui detectiv de poliţie şi a asistentului său, transferaţi la nou înfiinţatul Departament Q, o secţiune a poliţiei care ar trebui să sorteze cazurile vechi rămase nerezolvate ani de zile. Deşi misiunea lor este doar de a lua în evidenţă dosarele, cei doi se implică în rezolvarea unuia dintre cazuri: sinuciderea în urmă cu cinci ani a unei femei, politician celebru, care a dispărut de la bordul unui feribot, pe mare. Dosarul a fost clasat “sinucidere”, singurul martor fiind fratele victimei, o persoană cu handicap mental. Cei doi poliţişti nu se mulţumesc cu verdicitul sinuciderii şi declanşază o investigaţie care îi duce dincolo de faţada lumii bune din ţările scandinave." - descriere depusã de stricted, aprobata luni, 11 august 2014.

8 5

james_007

08.09.2018

Vizionand acest film am remarcat scenariul tipic, pentru scriitorii de romane politiste, proveniti din nordul Europei. Iata ce puteti vedea: In urma unui incident nedorit, o echipa de patru politisti este atacata de un criminal inarmat, extrem de periculos. Acesta din urma a reusit sa omoare pe unul din membrii echipei, iar celorlalti le-a cauzat rani multiple, ce au necesitat multe zile de spitalizare. Detectivul Carl Morck este primul care se externeaza si se reintoarce la servici. Spre surprinderea sa, niciun coleg de birou nu mai doreste sa-l aiba alaturi, toti considerand ca numai din vina lui au de suferit cei aflati in spital. Pentru a-i da totusi de lucru, seful sau creeaza departamentul Q, cel al cazurilor vechi, nerezolvate. Sarcina detectivului este de a tria acele dosare si de a le clasifica. In urma acestui proces de selectie, un caz aparte trezeste interesul detectivului. Este vorba de o tanara femeie ce a disparut misterios de pe un feribot, in ciuda faptului ca isi insotea fratele handicapat. Politistul care anchetase cazul, in urma cu cinci ani, considerase ca respectiva victima s-a sinucis. Care este adevarul ? Va recomand sa-l descoperiti singuri, vizionand acest film.

0 0