Kyle XY (2006)

26 Iunie 2006

28 Iulie 2021

A Seattle family takes in an amnesiac teen (Dallas), whom they eventually learn has mysterious powers and psychic abilities, the result of a secret human cloning experiment conducted years earlier. The family helps teach Kyle human behaviors such as anger, joy and love, and guards him against forces who seek to use Kyle for their own nefarious purposes.

KgheO

02.03.2009

Un serial care ne propune o poveste destul de interesanta chiar daca la inceput am crezut ca este prea S.F pentru gustul meu...dar degeaba povestea este buna si se vrea a fi una destul de originala, daca din punct de vedere al modului tehnic de realizare, din punct de vedere al muncii regizorale sau scenografice, lasa o impresie proasta cu foarte multe scapari si lucruri care par a fi "incepute si neterminate"...lasa senzatia unui film bun, dar care spre deosebire de serialele care sunt la moda in aceste zile gen: Prison Break , Grey's Anatomy , Heroes, sau Criminal Minds ...acesta nu creaza dependenta si nevoia de a viziona episod dupa episod!!! Trebuie sa recunosc ca nu am vazut decat cateva episoade din primul sezon, dar il voi urmari incontinuare pentru a putea sa imi fac o parere cat mai aproape de adevar!

8 2

Badalau

04.10.2009

Prea bun.Cle mai tare serial vazut de mine pana in acest moment.O poveste incredibila,plina de paranormal,mister,intriga,pasiune.Cum apare Kyle in familia Trager si cum il adopta aceasta foarte rar rar ti-e dat sa vezi.Mi-au placut placut toate episoadele din cele aproape 3 sezoane.Familia Trager,multi parinti au ce invata de la acesti doi oameni(Nicole si Stephen),o familie perfecta,cu 5 membri ,foarte diferiti,insa la greu atat de asemanatori.Sunt atat de multe de zis despre acest serial,dar nu vreau sa zic prea mult din el,asta din respect pentru cei care nu l-au vazut si care nu stiu ce mai astepta.Nu mi aduc aminte vreun episod in care sa zic,a fost slab,toate au ceva aparte,mister,pur si simplu ramai uluit de capacitatile fizice si mentale ale lui Kyle.Felictari scenaristilor pentru creativitate,cine crede ca are imaginatie bogata sa vada acest serial.Pacate ca l-au oprit,un astfel de serial trebuie sa continue multe sezoane,fara cuvinte....fabulos,nota 10!!!

5 0

doriscita

01.08.2009

Unele filme au caracter. Unele filme au carisma. Unele arată chiar ceea ce au oamenii descriindu-le "sufletul". Un film ca nimeni altul, un film, care vă oferă altceva decât de obicei 30 de minute de lumina de divertisment. Nu a fost o mulţime de filme care implică misterios caracterele şi de evoluţia complot-line, dar Kyle XY este diferit. Primul sezon vă permite să vizualizaţi lume, lumea noastră, aproape cu ochii unui copil. Imaginati-va ca un copil nou-născut sa se afle în organismul unui adolescent, fără cunoştinţă de nimic în lume , nu poate vorbi, si fara nici o amintire a trecutului, fiind pus în mijlocul unui oraş urban. Fiecare episod este cu caldura si, da, eu va spun cu, suflet. Este cu adevărat unic a captat ceva ce n-a mai gândit posibil capturarea. Inima mea. Te rog, pentru binele tau: Uita-te la el.

6 0