Horror, Dramă (Sweden)

Tomas Alfredson

John Ajvide Lindqvist

EFTI

26 Ianuarie 2008

30 Mai 2008

<p>La fel ca si in multe alte scoli, Oskar, un baiat de 12 ani, este batjocorit in fiecare zi de catre colegi. Devine singuratic, ocupandu-si timpul liber cu cititul si decupatul articolelor despre crime din ziare. Intr-o seara,  fiind singur afara isi imagineaza cum isi injunghie colegii ce il batjocoresc dand cu cutitul intr-un copac. Dar, cand se intoarce in spatele lui se afla o fata de varsta lui(aparent) ce il priveste. </p><p>Oskar si Eli incep sa se imprieteneasca fara ca baiatul sa cunoasca adevarul despre ea. Eli este vampir si s-a mutat de curand in cladirea in care locuieste si Oskar, impreuna cu un barbat mai in varsta care are grija de ea. Acesta omoara oamenii in locul fetei si le colecteaza sangele intr-un vas pentru ca "boala" sa nu se raspandeasca.  Batranul incepe sa nu mai faca fata si da de cateva ori gres. In cele din urma fata trebuie sa se descurce singura trebuind sa aleaga intre a supravietui sau a fi prietena cu Oskar.</p>

KATAKLYSM

08.09.2018

m-a plictisit, sincer, neavand niciun fel de scanteie in plus fata de alte realizari pe aceiasi tema. faptul ca joaca niste adolescenti sau copii nu asigura filmului vreo aura speciala!

7 18

Patronu

08.09.2018

Un film suedez de o sensibilitate rara ce prezinta relatia de prietenie dintre un baiat si o fetita vampir. Se situeaza undeva la limita dintre basm si realitate, terifiant in unele momente si induiusator in altele. Probabil maestrul Bergman e mulumit de ceea ce vede de sus. Merita vazut. Totusi nu va lasati pacaliti de descrierea filmului, nu este pentru cei mici.

20 3

GrappeFruit

08.09.2018

Chiar m-a ipresionat..o poveste super.. Un baiat care are probleme la scoala si este neglijat de parinti intalneste o fata de varsta lui [mai mult sau mai putin] cu care se imprieteneste insa pe parcurs acesta descopera ca fata este defapt un vampir inasa nu renunta la dragostea fata de ea.. Este un film foarte frumos..merita vazut!

0 0