La Môme

Muzică, Dramă (Czech Republic, France, United Kingdom)

Olivier Dahan, William Wyler

Sofica Valor 7, TPS Star, TF1 International, Légende Films, Okko Productions, Songbird Pictures, Scotts Atlantic, Canal+, TF1 Films Production

8 Februarie 2007

9 Martie 2007

Din copilarie pana la glorie, de la victorii la suferinte, de la Belleville la New York, La Vie en Rose prezeninta viata iesita din comun a lui Edith Piaf. De-a lungul unui destin aproape neverosimil, descoperim sufletul unei artiste si inima unei femei. Plina de viata, fragila si in acelasi timp indestructibila, si-a dedicat viata artei pana la sacrificiu, devenind o cantareata nemuritoare.

marianach

08.09.2018

Foarte bine regizat, coloana sonora excelenta, Marion EXCEPTIONALA! Un film care merita vazut cu siguranta, unul din cele mai bune din toate nominalizarile pentru Oscar.

3 2

jadi

08.09.2018

Nu stiu ce sa laud mai intai, totul este superb. La biografii astepti sa vezi ce se intampla de cand s-a nascut pana a murit, nu este cazul aici. Copilarie, tinerete, moarte, toate amestecate si mai presus de orice muzica lui Edith Piaf, o femeie atat de pasionala in tot ce a facut. Nu exista moderatie, nu exista cale de mijloc, totul sau nimic, mai bine moarte decat singuratate, asa cum a recunoscut si ea. Merita vazut si revazut, emotiile si sentimentele ce se nasc sunt unice in felul lor. Iar finalul cu "Non, je ne regrette rien" e devastator! Actrita a jucat rolul excelent, a meritat Oscarul pe deplin.

8 4

Patronu

08.09.2018

Unul dintre cele mai bune filme peste care am dat în ultima vreme. Producţia e o biografie a celebrei cântăreţe Edith Piaf. Mi-a plăcut modul de expunere nelinear, trecerile de la o perioadă de timp la alta fiind destul de dese, însă întotdeauna cu un scop precis. Actriţa din rolul principal face probabil rolul vieţii ei, interpretându-şi cu multă pasiune personajul, iar asemănarea fizică mi s-a părut la fel de reuşită. Recomand călduros acest film tuturor, fie că v-au plăcut cântece precum "La vie en rose" sau "Non, je ne regrette rien", fie că n-aţi auzit niciodată de Edith Piaf.

12 4