La Rafle (2010)

Dramă, Istoric, Război | 10 March 2010 (France, Germany, Hungary)

Razia. (2010)

La Rafle

Dramă, Istoric, Război (France, Germany, Hungary)

Roselyne Bosch

Gaumont, EOS Entertainment, Eurofilm Stúdió, Légende Films, Légende des Siècles, SMTS, KS2 Cinéma, Alva Films, CinéCinéma, Filmförderungsanstalt (FFA), Région Ile-de-France, Centre National de la Cinématographie, Canal+, France 3 Cinéma, France Télévision, TF1 Films Production

10 Martie 2010

6 Decembrie 2021

In vara anului 1942 , Franta aflata sub ocupatie germana , este obligata sa predea toti evreii . Peste 13 mii de evrei au fost arestati si deportati in lagarul ,,Beaune-la-Rolande'' , ca mai apoi o parte din ei sa fie exterminati la Auschwitz.<br /><br />Filmul este inspirat din fapte reale , si reusete sa transmita disperarea , teama , nesiguranta , dar si umilintele la care au fost supusi acestia , in timpul razboiului. Incercarile ( esuate de cele mai multe ori ) unora de a-i salva macar pe cei mici , povestea baietelului Iosif incurajat de mama lui sa evadeze ,sunt doar cateva exemple care dau acestei pelicule o sensibilitate aparte , induioseaza dar si infioara pt ca din nefericire aceste intamplari au fost adevarate.

fanaticbmw

08.09.2018

Transpunerea in scena cred ca este identica cu realul.Dupa ce am vazut filmul m-am documentat putin asupra faptelor si mi-am dat seama cat de bine a fost facut acest film.Merita vazut din toate punctele de vedere.Descrierea filmului a fost facuta foarte bine de colegul de mai sus.

1 0

manurenate

08.09.2018

Inca o drama impresionanta despre supravietuire,despre cei care au cedat dar si despre cei care s-au opus,despre incredere dar si despre tradare,un film de nota 8/10,merita vazut.

1 1

08.09.2018

de fiecare data cred ca sunt fortificata indeajuns pentru a vedea astfel de filme si de fiecare data ma insele, nici nu stiu daca sa ma bucur ca ma insel sau nu; de ce cred unii ca pot hotari destinele a milioane de oameni , ca ai dreptul s ucizi inocenta , visele, sperantele cuiva; cat poti sa fi de . ( aici nu gasesc cuvantul potrivit ) monstru incat sa desparti mame de copii, frate de sora , sotie de sot, cum iti p[oti imagina ca ai dreptul sa extermini un popoar; sunt intrebari la care nu voi gasi raspunsul vreodata si nu stiu daca as vrea vreodata sa le gasesc, ma tem sa aflu raspunsul; un film foarte bine realizat, cu interpretari actoricesti de exceptie.

3 1