La cara oculta

Thriller, Mister (Spain, Colombia)

Andrés Baiz, Stanley Tong

Avalon Studios, Dynamo, Fox International Productions

16 Septembrie 2011

27 Noiembrie 2021

<p style="text-align: left">La cara oculta este un thriller psihologic care exploatează limitele iubirii, geloziei și trădării.Adrian, dirijor în cadrul Orchesteri Filarmonice din Bogota, pare să aibă o relație perfectă de dragoste cu Belén, dar asta până când cea din urmă începe să se îndoiască de fidelitatea lui și dispare fără urmă. Asupra lui Adrian planează un imens semn de întrebare, el fiind suspectat că și-a ucis prietena. Dezorientat, Adrian își găsește totuși consolarea în muzică, puțină băutură și în brațele Fabianei, o apetisantă chelneriță. Odată ce pasiunea dintre cei doi crește, încep să apară și întrebări sâcâitoare cu privire la dispariția misterioasă a lui Belén și inevitabil privitorul își dă seama de combinația perdantă de care a fost în stare aceasta.</p>

Sabb.

08.09.2018

La Cara Oculta (sau The Hidden Face) e un exemplu ca exista productii mai presus de filmele americane cu care ne-am obisnuit cu totii. Povestea e intr-adevar originala, personal nu am mai vazut-o abordata in alte filme si asta m-a incantat nespus. Trebuie sa recunosc, filmul merge cam greu la inceput, insa dupa aproximativ 20-25 de minute incepe dezvoltarea actiunii, dupa inca vreo 20 deja incep sa se lege detaliile prezentate la inceput si la un moment dat are loc punctul culminant, care mi s-a parut fenomenal. Actorii au fost putin cam inerti la inceput, dar probabil ca era vorba si despre faptul ca era o oarecare inertie si in scenariu. Filmul are totusi cateva scapari care nu trebuiau sa aibe loc. Oricum, Quim Gutiérrez in rolul lui Adrian si Clara Lago in rolul lui Belen au facut niste roluri frumoase. Nota 8.

6 0

passaris

08.09.2018

doamne mi s-a parut un film incredibil un film atat de tensionat nu a m mai vazut cred ca de multa vreme un film sa ma tina asa in suspans ... NOTA 10 FARA DREPT DE APEL 10 la toate capitolele VIZIONARE PLACUTA

5 0

Claudiu.Neacsu

08.09.2018