Mireasa in negru

La mariée était en noir

Mister, Dramă, Romantic, Thriller, Crimă (France, Italy)

François Truffaut

Dino de Laurentiis Cinematografica, Les Films du Carrosse, Les Productions Artistes Associés

1 Decembrie 2020

Cine ar fi crezut ca o nunta poate fi dramatica.... Nici prin cap nu-i trecea acest lucru Juliei Kohler. Ea se hotarase, alaturi de prietenul ei din copilarie sa se casatoreasca. Cerebrarea religioasa de la biserica locala se termina iar participantii incep sa se bucure, pana in momentul in care se aude un foc de arma.Glontul care fusese tras, il nimerste mortal, pe proaspatul sot al Juliei. Acest glont ucigas, venise din arma unor burlaci, in numar de cinci, care din greseala realizasera aceasta crima.... In timp ce mireasa isi plange sotul , cei cinci barbati incep sa fie tematori si se despart pentru totdeauna. Bliss isi pregateste nunta cu logodnica Elspeth. La petrecere, apare o fata frumoasa care se apropie de acesta si, cand lumea nu este atenta, il arunca mortal de pe balcon.... Dupa cateva zile, Robert Coral este gasit otravit, prin bautura....Politia incearca sa faca legaturi intre aceste crima, insa mai apare una, prin sufocare, care poate fi insa si accident....Clemont murise sufocat si inchis in propria debara.... Incep sa aiba loc alte lucruri ciudate...

Yufeng

08.09.2018

Unul din marile filme ale maestrului Francoise Truffaut care excelează în toate genurile abordate, inclusiv în cel al filmelor polițiste cum se întâmplă în această mică bijuterie.

0 0

bradu

08.09.2018

Razbunarea unei femei poate atinge culmi nebanuite.Un rol expresiv,plin de duritate de sentimente inflexibile declansate din dorinta de razbunare.Jeanne Moreau cu o interpretare bine definita a personajului,marcheaza drama unei femei caruia i-a fost ucisa si feminitatea nu numai sotul.

0 0

08.09.2018

Demonstrand o mare afectiune pentru romanele politiste, Truffaut a lucrat inclusiv la scenariul filmului, reusind sa faca dintr-o drama oarecare si affirm asta pentru ca intotdeauna exista setea de razbunare impotriva celui ce ti-a facut un mare rau, un film incarcat de mister... Jeanne Moreau este absolut incredibila in rolul asa zisei razbunatoare.

0 0