La migliore offerta

Dramă, Romantic, Crimă, Mister (Italy)

Giuseppe Tornatore, Poul Bang

Regione Lazio, Paco Cinematografica, Business Location Sudtirol Alto Adige, Friuli Venezia Giulia Film Commission, UniCredit Group, Warner Bros. Pictures

1 Ianuarie 2013

24 Octombrie 2020

<p><span class="hps">Filmul</span> <span class="hps">spune</span> <span class="hps">o</span> <span class="hps">poveste de dragoste</span> <span class="hps">neobișnuită</span> ce se desfăşoară cam în toată <span class="hps">Europa</span> <span class="hps atn">(</span>Trieste, <span class="hps">Bolzano</span>, <span class="hps">Fidenza</span>, <span class="hps">Roma</span>, <span class="hps">Milano</span>, <span class="hps">Merano</span>, <span class="hps">Viena</span>, <span class="hps">Praga</span>). Intriga are loc <span class="hps">în</span> <span class="hps">lumea</span> <span class="hps">licitaţiilor  de artă</span> <span class="hps">high-end</span> <span class="hps">și</span> <span class="hps">antichități</span>. <span class="hps">Povestea</span> <span class="hps">se învârte în jurul</span> directorului unei <span class="hps">case de licitatii,</span> <span class="hps">Virgil</span> <span class="hps">Oldman,</span> <span class="hps">care</span> <span class="hps">se intersectează</span> <span class="hps">cu</span> <span class="hps">o</span> <span class="hps">misterioasă</span> <span class="hps">tânără</span> <span class="hps">moștenitoare</span> <span class="hps">Claire</span> <span class="hps">Ibbetson</span> <span class="hps">ai cărei părinți</span> <span class="hps">au murit</span> <span class="hps">și au lăsat</span> <span class="hps">o</span> <span class="hps">colecție</span> <span class="hps">considerabilă</span> <span class="hps">de</span> <span class="hps">artă</span> <span class="hps">și</span> <span class="hps">antichități</span> <span class="hps">și</span> <span class="hps">un</span> <span class="hps">abil</span> <span class="hps">tânăr</span> <span class="hps">meșteșugar</span> <span class="hps">Robert</span>, care <span class="hps">il ajuta</span> pe  <span class="hps">Virgil</span> <span class="hps">în</span> <span class="hps">descifrarea</span> <span class="hps">unor</span> <span class="hps">elemente</span> <span class="hps">ciudate</span> <span class="hps">găsite</span> <span class="hps">printre</span> lucrurile ce fac parte  din  <span class="hps">moștenirea</span> <span class="hps">lui Claire</span>. <span class="hps">Echilibrul si</span> <span class="hps">prestigiul</span> <span class="hps">lui Virgil</span> <span class="hps">sunt temperate de</span> <span class="hps">o</span> <span class="hps">înșelătorie</span> <span class="hps">în curs de desfășurare</span> <span class="hps">în care</span> <span class="hps">prietenul lui,</span> <span class="hps">Billy</span> <span class="hps">Whistler,</span> <span class="hps">îl</span> <span class="hps">ajută</span> <span class="hps">în construirea</span> <span class="hps">unei colecții</span> <span class="hps">secrete </span><span class="hps">private </span> <span class="hps">de</span> <span class="hps">picturi</span> <span class="hps">a unor maeştri celebri</span>.</p><p> <span><span class="hps">Filmul</span> <span class="hps">este produs de</span> <span class="hps">Paco</span> <span class="hps">Cinematografica</span><span>, cu</span> <span class="hps">sprijinul</span> <span class="hps">FVG</span> <span class="hps atn">(</span><span>Friuli</span> <span class="hps">Venezia</span> <span class="hps">Giulia</span><span>)</span> <span class="hps">Film Fund</span><span>.</span>  <span class="hps">F</span><span class="hps">ilmarile </span> <span class="hps">au început în</span> <span class="hps">Trieste</span><span>, la 30 aprilie</span> <span class="hps">2012.</span> <span class="hps">Pentru</span> <span class="hps">Tornatore</span> <span class="hps">acest lucru a însemnat</span> <span class="hps">o revenire la</span> <span class="hps">Trieste</span><span>.</span> <span class="hps">Filmările au au durat </span><span class="hps">o</span> <span class="hps">perioadă</span> <span class="hps">de cinci</span> <span class="hps">până la șase săptămâni</span><span>, în</span> <span class="hps">regiunea</span> <span class="hps">Friuli</span><span class="atn">-</span><span>Venezia</span> <span class="hps">Giulia</span><span>,</span> <span class="hps">Viena</span> <span class="hps">și</span> <span class="hps">Tirolul de Sud.</span></span></p>

drent

08.09.2018

De mult timp nu mi s-a mai întâmplat așa ceva: să mă lase "interzis" un film. Să nu fiu în stare să aplic rapid, mai mult de un șablon pentru scenariu. Dacă aș fi puțin mistic, aș spune că ceva din maestrul Hitchcock s-a întrupat în acet italian, cu care am făcut cunoștință acum 12 ani. Prin Malena. Bravo, Giuseppe Tornatore! 9/10...

19 11

rocco123

08.09.2018

Filmul este superb iar actorul Geoffrey Rush este o bucurie de nedescris pentru a-l vedea jucând. Cred că este unul dintre cei mai mari actori ai timpului nostru. Filmul este un amestec de psihologie, suspans, dragoste și artă. Are o poveste bună, muzica este plăcută și în contrast cu filmul. Un film care te surprinde plăcut. Chiar nu mă așteptam la un regizor italian Giuseppe Tornatore să facă un astfel de film. Poate pentru că este primul film care l-am văzut regizat de el. Eu zic să nu ratați un astfel de film, este o plăcere să-l vizionezi.

7 7

Rianna

08.09.2018

Un film superb, remarcabil, ce merită văzut. Am vizionat acest film la recomandarea unei prietene și pot să spun că a meritat fiecare minut din cele 124. Un film deosebit, Geoffrey Rush face un rol de milioane, iar finalul te lasă mut. Recomand!

2 4