Dramă (Mexico, United States of America)

Patricia Riggen, Terrence Malick

Ligiah Villalobos

The Weinstein Company, Creando Films, Fidecine, Potomac Pictures

20 Martie 2008

2 Decembrie 2021

Film artistic de debut al regizoarei Patricia Riggen, această dramă se concentrează pe călătoria unui tânăr peste graniţa dintre Statele Unite şi Mexic, pentru a se întâlni cu mama sa. Adrian Alonso joacă în rolul , un adolescent mexican care trăieşte alături de bunica lui, în timp ce mama lucrează ca menajeră în Statele Unite, sperând că într-o bună zi va trimite pe cineva după copilul ei. Dar atunci când, în mod cu totul neaşteptat, bunica moare, Carlitos trebuie să se furişeze peste graniţă şi să-şi caute mama. Beneficiind de interpretarea de excepţie a actriţei America Ferrera din filmul canalului ABC - Ugly Betty, Under the Same Moon a avut premiera la Festivalul Filmului de la Sundance din 2007 , unde a fost îndelung ovaţionat.

adi__

08.09.2018

E un film care te tine langa televizor .Drama unui copil care pleaca din Mexic spre Los angeles ca sa imi gaseasca mama dar isi gaseste si tatal pe care nu la vazut niciodata .Recomand

2 0

iulian30

08.09.2018

un alt film strain care poate oricand candida la premiile oscar,in special cu cele de din ultimii 2-3 ani. si l-am vazut pe tvr,care tin sa fac reclama,e un post printre putinele care pastreaza calitate in ultima vreme. Acest tinerel,care a jucat si in Legenda lui Zorro ,pot spune ca are talent,si va ajunge un actor bun,are talent,si cel putin in acest film s-a autodepasit,as zice. interpretare si poveste excelente.Recomand cu caldura.are de la mine cel putin 9

2 0

ionitoae

08.09.2018

Adevarat, o drama foarte reusita, cu actori buni, si o desfasurare a actiunii foarte reusita, La misma luna este un film care merita vazut si da poate fii un film de oscar. Tanarul actor Adrian Alonso este foarte bun si va ajunge mare cu siguranta. Nota 10.

2 0