Labor Day

Dramă (United States of America)

Jason Reitman

Right of Way Films, Mr. Mudd Production, Indian Paintbrush

27 Decembrie 2013

1 Decembrie 2020

<p class="MsoNormal">Henry Wheeler se străduieşte să fie, la cei 13 ani ai săi, bărbatul casei şi să  susţină pe Adele, mama lui singură şi retrasă, în vreme ce se confruntă şi cu toate problemele adolescenţei. În timp ce fac nişte cumpărături în drumul de la şcoală spre casă, mama şi fiul îl cunosc pe Frank Chambers, un bărbat care e şi impunător, dar şi transmite nevoia de ajutor, fiind într-o situaţie disperată. Frank îi convinge pe Henry şi Adele să-l ia în casa lor. Mai apoi reiese, dintr-un articol de ziar, că Frank e un condamnat fugit din mâna autorităţilor. Ceea ce se întâmplă în week-endul liber când se sărbătoreşte în SUA Ziua Muncii (Labor Day) îi va schimba pe toţi trei pentru restul vieţii. În vreme ce autorităţile scotocesc oraşul în căutarea lui Frank, Adele şi Henry află adevărata poveste a bărbatului şi îşi dau seama că opţiunile lor sunt tot mai limitate.</p>

stricted

08.09.2018

Un film despre tristete, despre cum ti se poate schimba viata de la un minut la altul…un film linistit. Merita vazut.

0 18

rocco123

08.09.2018

Un film foarte bun! Are o poveste frumoasă. Un film care aduce tensiune, lacrimi și umor. Mamă singură deprimată, Adele și fiul ei Henry dau peste un evadat rănit. Cu poliție pe urmele condamnatului evadat, mama și fiul său învață treptat adevărata lor poveste când opțiunile lor devin tot mai limitate. Kate Winslet este o actriță extraordinară și a făcut un spectacol frumos în rolul Adele. Actorul Josh Brolin joacă foarte bine în rolul Frank, oferindu-ne atât un condamnat dur și un om bun. Un film care merită să fie vizionat. Veți fi plăcut surprinși de acest film.

1 0

08.09.2018

Labor Day este un film foarte frumos care m-a surprins extraordinar de mult datorita povesti.De-asemena mi-a placut foarte mult si regia dar mai ales acting-ul.Acest film este in mare parte foarte linistit insa exista intotdeauna o stare usoara de tensiune.Coloana sonora alimenteaza aceasta tensiune care insa in mare masura este una falsa si care doar reuseste sa-i ofere povesti un plan de rezerva.Adevarul este ca acest film uluiesti la nivelul firului narativ si ne dovedeste cat de frumoasa este dragostea si cum aceasta poate fi gasita in cele mai ciudate moduri.Personal aveam o idee concreta despre acest film si sa fiu sincer ma asteptam la un thriller insa spre surprinderea mea m-am inselat destul de mult.Filmul in sine este o drama de familie si chiar o poveste de dragoste.Finalul mi s-a parut plin de emotie si chiar nu ma asteptam la un asemenea final.Distributia este foarte ok iar regia lui Jason Reitman este pur si simplu excelenta.Josh Brolin si Kate Winslet fac doua roluri foarte bune,pline de emotie iar copilul acela este o surpriza foarte placuta.De mentionat si faptul ca Tobey Maguire are cateva apariti la sfarsitul filmului.Labor Day mi s-a parut un film foarte bun care reuseste sa exceleze la multe capitole.Povestea filmului este totusi punctul forte al acestui film si eu cred cu desavarsire ca aceasta poveste trebuie traita.Din partea mea acest film primeste cu mare drag nota 8 si sper ca si voua sa va placa la fel de mult.

3 0