Comedie (United States of America)

Lara Shapiro

Stacey Kramer, Lara Shapiro

Grand Army Entertainment, Latitude Films, Overnight Films, Plum Pictures, Millennium Films, Nu Image

19 Iulie 2009

19 Iunie 2009

<p align="justify">     "Labor pains" este un film de comedie a carui actiune se centreaza pe viata tinerei si atragatoarei Thea, care este angajata ca secretara la o editura, are un sef enervant, machiavelic si meschin si este fortata sa indeplineasca tot felul de sarcini umilitoare, cum ar fi aceea de a curata mizeria facuta zilnic de catre pocitul caine al directorului. Desi isi detesta seful si nu se simte confortabil de locul sau de munca, Thea nu isi poate permite luxul de a ramane somera, motiv pentru care indura cu stoicism si uneori cu umor caznele la care este supusa.</p><p align="justify">     Atunci cand directorul o ameninta ca o va concedia, Thea nascoceste pe loc un plan ingenios care sa il impiedice pe acesta sa isi duca la indeplinire intentia, mintinadu-l ca este insarcinata si ca ar comite un act de discriminare daca ar arunca-o afara din firma intr-o astfel de stare. Observand ca statutul de femeie insarcinata ii aduce o serie de avantaje si ca beneficiaza de un tratament special din partea tuturor persoanelor implicate in viata ei, secretara decide sa perpetueze minciuna timp de noua luni, fabricandu-si o burtica falsa si urmand chiar cursuri lamaze.  </p>

dydo

08.09.2018

De abia astept filmul avand in vedere ca in rolul principal joaca Lindsay Lohan :X preferata mea

1 2

diana_Nebunatik

08.09.2018

Un film care are o poveste originala si frumoasa . Lindsay Lohan a interpretat foarte bine acest rol .Filmul cuprinde unele secvente amuzant .Coloana sonora a fost bine aleasa .Un film care merita nota 10 .Merita vazut.

0 2

Rianna

08.09.2018

Abia astept sa vad filmul......pare destul de haios din descriere si avand-o pe Lindsay Lohan ca protagonista cred ca va fi reusit.....si cu multe trasnai,cum ne-a obisnuit ea in majoritatea filmelor in care a jucat :)

0 0