Lacrimi de iubire

19 Septembrie 2005

<p>Filmul "Lacrimi de iubire" este practic finalul telenovelei cu același nume . După câteva luni personajele principale Alexandra și Andrei nu s-au mai văzut de la nunta Maiei cu Mihai. Acum Alexandra conduce imperiul Varlam , iar Andei este actor . Cei doi se întâlnesc la aniversarea lui Nicole care  are acum o fetiță pe nume Noemi , dar pe care trebuie sa o crească singură pentru că soțul ei Max este în închisoare.</p><p>Maia și Mihai sunt fericiți și în curând vor deveni părinții unui băiețel . Mihai care este mult prea îndrăgostit de soția lui nu o poate ajuta pe Alexandra care are nevoie de un bărbat care să joace rolul ,,soțului,, într-o afacere ce trebuie încheiata cu niște șeici arabi care nu fac afaceri cu femei nemăritate . Inițial pentru rolul soțului se oferă Gabriel , asistentul  Alexandrei, dar Mihai îl propune pe Andrei deoarece este actor .  </p>

Badalau

23.03.2009

Cea mai frumoasa telenovela romaneasca.Actorii au fost pusi in rorurile cele mai indicate.C-am asa sunt si in viata de zi cu zi.

4 7

alex_il_fenomeno

05.03.2012

despre aceasta realizare autohtona as putea spune ca a fost un serial romantic de mare perspectiva la acea vreme , o realizare extrem de placuta care reusea sa pastreze o tensiune pe tot parcursul acestuia , tensiune amplifica de imprejururile atat de variabile , dar mai ales curiozitatea de la finalul episoadelor , incat de abia asteptai sa le urmaresti pe celelalte ! era atat de interesant , incat nu ratam niciun episod cand eram mic . daca ar fi rulat acum , probabil ca nu mi s-ar mai fi parut atat de reusit ... ii acord nota 8/10 .

1 6

mihaelatb

01.10.2008